• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پارک شهید چمران کرج قابلیت میزبانی فستیوال بزرگ ورزشی را دارد

Byrotitr

دسامبر 31, 2013

روتیتر:مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای عملیات احداث و تجهیز زمینهای ورزشی در پارک شهید چمران خبر داد و گفت: با اتمام پروژه مذکور، این پاذک قابلیت میزبانی فستیوالهای بزرگ ورزشی را دارد.

به گزارش روتیتر ،عباس زارع در جریان بازدید بهنام محمودی عضو شورای اسلامی شهر کرج و قهرمان ملی در رشته والیبال از پروژه های فضای سبز این کلانشهر اظهار داشت: هم اکنون عملیات احداث مجموعه ورزشی بی نظیری در پارک شهید چمران در حال اجراست که طبق برنامه ریزی، تا بهار سال آینده آماده بهره برداری ورزشکاران است.
وی افزود: در این مجموعه ورزشی دو زمین بسکتبال، دو زمین تنیس، دو زمین والیبال، یک زمین مینی گلف، یک کورت اسکواش و یک زمین فوتبال بزرگ استاندارد در حال ساخت و تجهیز است.
این مسئول با اشاره به کمبود سرانه های ورزشی در کلانشهر کرج عنوان کرد: به طور قطع با بهره برداری و آغاز به کار این مجموعه ورزشی، شاهد توسعه این حوزه در شهر خواهیم بود.
زارع ادامه داد: پس از افتتاح و راه اندازی، مجموعه ورزشی پارک شهید چمران آمادگی میزبانی از فستیوالهای بزرگ ورزشی در رشته های مختلف را دارد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در حاشیه زمین فوتبال، جایگاه تماشاگران با ظرفیت ۶۰۰ نفر نیز احداث شده ضمن اینکه تجهیزاتی از قبیل رختکن، سرویس بهداشتی و ساختمان مدیریت نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی این مجموعه که نیازمند تامین اعتبار و مساعدت مسئولان به خصوص شورای شهر است، خرید و استقرار اسکوربرد و تلویزیون شهری می باشد که برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف بسیار ضروری است.
این مسئول عنوان کرد: امید است که اعضای شورای اسلامی شهر به خصوص کمیسیون ورزشی، نگاه ویژه ای را به چنین پروژه ها داشته باشند تا بتوانیم زمینه های مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان و استفاده حداکثری آنها از امکانات و خدمات شهری را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که بهنام محمودی در ابتدای حضور خود در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، نشستی را با مدیرعامل این سازمان برگزار کرد و پس از آن به بازدید از پروژه های مربوطه پرداخت.
در جریان بازدید از پروژه ها، محمودی ابتدا از پروژه جنگل کاری بیجی بازدید به عمل آورد و سپس پس از حضور در چند بوستان، روند اجرای پروژه بهسازی و بازسازی پارکهای شهید چمران و جهان نما را نیز بررسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *