• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سلطانی مقدم خبر داد: اجرای پروژه خانه ملت با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی کلید خورد

Byrotitr

ژانویه 3, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از عملیاتی شدن اجرای فاز نخست پروژه خانه ملت خبر داد.

به گزارش روتیتر،علی سلطانی مقدم در تشریح عملیاتی شدن این پروژه گفت: پس از اینکه پروژه خانه ملت به مناقصه گذاشته شد و پس از انجام مراحل قانونی انعقاد قرارداد با هماهنگی اداره امور پیمانها و قرارداد، زمین مورد نظر در اختیار پیمانکار گذاشته شد و پس از طی عملیات تجهیز و ارائه برنامه زمانبندی، اجرای عملیات گودبرداری آن در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی افزود: پروژه احداث ساختمان خانه ملت در مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع و در قالب ۶ طبقه، در ضلع شمالی خیابان گلزار شهدای چهارصد دستگاه در منطقه ۹ واقع شده است.

این مسئول با بیان اینکه خاک حاصل از عملیات گودبرداری این پروژه به مرکز نخاله شهرداری کرج انتقال یافت، خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله عملیاتی اجرای فونداسیون می باشد.

این مسئول گفت: پروژه مذکور به منظور استقرار دفتر فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج مبلغ قرارداد بر اساس نقشه و مشخصات پیوست برای هر متر مربع را ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: مبلغ قرارداد تا سقف مبلغ ۳۵ میلیارد ریال طبق برآورد پیوست قرارداد می باشد که پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت خواهد بود که از این مبلغ به میزان ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه مصوب سال جاری شهرداری کرج می باشد و مابقی از محل بودجه سالهای آتی خواهد بود.

گفتنی است؛ قرارداد مذکور بر اساس مجوز شماره ۳۳۱۱۷ و به استناد ماده ۳۱ آئین نامه معاملات شهرداری تهران (قانون تسری به کلانشهرها و مراکز استانها و …) در سه تبصره و ۵ ماده و ۶ نسخه تهیه ، تنظیم و منعقد شده و دستگاه نظارت بر حسن اجرای تعهدات ان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *