• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۷:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تهیه فیلم ده نمکی شش کشته بر جای گذاشت

Byrotitr

ژانویه 9, 2014

روتیتر: ۶ نفر از عوامل فیلم «معراجی ها» که در جلوه های ویژه حضور داشتند سر صحنه این فیلم که در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می شود جان خود را از دست دادند.
به گزارش روتیتر به نقل از ایسنا ،جواد شریفی راد (مدیر جلوه های ویژه)، رضا فرجی، علی اکبر رنجبر، دستیار جواد شریفی، یکی از کارگران شهرک سینمایی و بدلکار گروه تمام افرادی بوددند که در این انفجار جان خود را از دست دادند.
حادثه زمانی رخ داد که در سر صحنه فیلم جدید «مسعود ده نمکی»، جواد شریفی راد قصد داشت با استفاده از بنزین، یک انفجار بزرگ ایجاد کند. این انفجار ایجاد شد و ترکش های اتومبیل منفجر شده به اتوموبیل جواد شریفی که در نزدیکی محل انفجار پارک بود اصابت کرد. در اثر این حادثه جواد شریفی که در نزدیکی اتوموبیل خود بود، به همراه عباس رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس کشته شد.
هم اکنون «مرتضی مولایی» یکی از نیروهای خدمات که در این حادثه آسیب دیده بود در اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری تحت عمل جراحی است.سایر مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.
بابک برزویه عکاس این فیلم که به شدت از این اتفاق ناراحت بود با اعلام ای …

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، مهدی مرادی جلوه‌های ویژه، جمشید اصفهانی‌فر نگهبان از کشته شدگان این حادثه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *