• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رییس شورای شهرستان کرج :موتور محرک شهرداری از حرکت نایستد / تصدیق عملکرد

Byrotitr

ژانویه 10, 2014

روتیتر:قطار بازدیدهای اعضای شورای شهر کرج امروز در ایستگاه سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج توقف کرد و «میر ابراهیم صدیق» برای آشنایی بیشتر با عملکرد این سازمان، پای صحبت های مدیریت و معاونان مجموعه نشست و خطاب به آنان گفت: موتور محرک شهرداری در بخش ناوگان موتوری نباید از حرکت بایستد و به حرکت شتابان خود سرعت ببخشید.

به گزارش روتیتر:سازمان خدمات موتوری یکی از مجموعه های تابعه شهرداری کرج است که در پاییز و زمستان، این فصول سرد سال بیشتر خودنمایی  می کند و در ویترین نگاه مسئولان و کارشناسان قرار دارد؛ سازمانی که اگر بارش جور باشد و امکانات و تجهیزات لازم در اختیارش قرار گیرد، آرامش و امنیت را برای شهروندان در روزهای بارندگی سال به ارمغان می آورد.
همین دغدغه و لزوم اطلاع از کم و کیف خدمات رسانی در سازمان خدمات موتوری، پای رئیس شورای شهرستان کرج را به ماجرا کشاند و موجب شد علاوه بر نظارت کلی شورای شهر، میر ابراهیم صدیق شخصا پیگیر مساله شود و در یک صبح سرد زمستانی از مجموعه بازدید کند.
وکیل مردم در شورای شهر کرج پس از گپ و گفت صمیمی با غلامرضا رضوانی، سرپرست سازمان و معاونین وی، مراتب تشکر و قدردانی خود از تلاش مضاعف سازمان خدمات موتوری در فصل زمستان برای انجام عملیات های زمستانی را اعلام کرد و گفت: خدمات موتوری یکی از بخش های مهم شهرداری است که نوع عملکرد آن با تمامی بخش های مدیریت شهری ارتباط مستقیم دارد؛ چرا که فعالیت های عمرانی و خدماتی بدون پشتیبانی ناوگان موتوری عملا متوقف می شود و کار به جایی نمی برد.
صدیق، مکانیزاسیون خدمات و خریداری ماشین آلات مدرن را محرکی برای تغییر دیدگاهها در سازمان خدمات موتوری خواند و خاطر نشان کرد: با توجه به در اختیار بودن چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، سازمان خدمات موتوری علاوه بر نیازهای شهرداری، می تواند در بخش خصوصی و آزاد نیز فعالیت داشته باشد و ضمن ارایه خدمات متفاوت و کیفی به شهروندان، به خودکفایی مالی نیز برسد.

مسئولان به ترتیب از چپ به راست: دکتر میرابراهیم صدیق بطحانی – غلامرضا رضوانی الوار

وی گفت: آنچه در مدیریت حرف نخست را می زند، دانش، مهارت و برخورداری از تجارب سازنده و ایده های ناب است و ظاهرا این مهم در برخی بخش های شهرداری مغفول مانده است. خدمات محور بودن یک سازمان دلیل بر راکد ماندن و غوط ور شدن آن در روزمرگی نیست و با الگوبرداری از تجربه های موفق می توان افق های تازه تری را پیش رو قرار داد.
رئیس شورای شهرستان کرج افزود: تعریف و تمجید به جایی نمی رسد و باید به سمت شناسایی مشکلات و رفع آنها قدم برداریم. مسئولیت ها امانت ها هستند و باید به درستی از آنها صیانت کنیم.
تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنید
صدیق، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد رضوانی در زمان تصدی سرپرستی سازمان خدمات موتوری گفت: امیدوارم با روحیه بسیجی، تمام انگیزه و توان را صرف پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مردم شریف کرج نمایید و با تلاش مضاعف، تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنید.
این عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش، بر خدمات رسانی مطلوب و به موقع در روزهای بارندگی و جلوگیری از به زحمت افتادن شهروندان در خیابانهای شهر تاکید کرد.

با توجه به در اختیار بودن چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، سازمان خدمات موتوری علاوه بر نیازهای شهرداری، می تواند در بخش خصوصی و آزاد نیز فعالیت داشته باشد و ضمن ارایه خدمات متفاوت و کیفی به شهروندان، به خودکفایی مالی نیز برسد…

تخصیص اعتبارات ویژه برای خرید ماشین آلات
سرپرست سازمان نیز در این بازدید گفت: با حمایت شورای شهر و تخصیص اعتبارات ویژه برای خرید ماشین آلات مجهز، می توان کلیه خدمات را به سمت مکانیزاسیون سوق داد و بهره وری سازمانی را افزایش داد.
رضوانی ادامه داد: در مانور تجهیزات امدادی شهرداری کرج قدرت عمل خدمات موتوری برای امدادرسانی در مواقطع اضطرار به نمایش گذاشته شد و هر لحظه آمادگی پشتیبانی از نیروهای امدادی را داریم.
مشارکت پایدار با بخش خصوصی
وی افزود: سازمان خدمات موتوری با توجه به دغدغه های شهردار کرج مبنی بر خودکفایی مالی سازمانها، به سمت مشارکت پایدار با بخش خصوصی در حرکت است و از تمام گزینه های روی میز، برای خودکفایی بهره می گیریم.
رضوانی در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن آثار بازدید مسئولان شهری از عملکرد سازمان های خدمت رسان، اظهار امیدواری کرد؛ خروجی این بازدیدها در صحنه عمل مشهود باشد و رضای الهی در خدمت و نوکری به مردم را به همراه آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *