• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تقدیر شهردار از عملکرد سازمان عمران

Byrotitr

ژانویه 11, 2014

روتیتر:با ارسال نامه ای شهردار کرج از زحمات مدیرعامل و پرسنل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، که در جهت اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید استاندارد آسفالت تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روتیتر ، در راستای اخذ گواهینامه فنی فرآیند استاندارد آسفالت، شهردار کرج، جناب آقای مهندس علی ترکاشوند با ارسال نامه ای، از زحمات مهندس علی سلطانی مقدم مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است گواهینامه فوق؛ پس از بازدید از محل کارخانه و دپوی سنگدانه ها، ارزیابی مدارک و مستندات فنی، فرآیند تولید آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، با ضوابط فنی و آیین نامه های جاری مورد قبول مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت و در نهایت از سوی این مرکز، گواهینامه فنی برای کیفیت آسفالت راه ها به منظور افزایش کیفیت و دوام آسفالت تولید داخل صادر شد.

شایان ذکر است؛ سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به عنوان پنجمین کارخانه در سطح کشور، نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز و تنها دارنده گواهینامه فنی به عنوان ارگان دولتی از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *