• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمه اسکندری تاکید کرد: هدف فرقه گرایان، نابودی بنیان خانواده ها است

Byrotitr

ژانویه 12, 2014

روتیتر:نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: تهاجم فرهنگی در قالب فرقه گرایی کانون و بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است.به گزارش روتیتر،نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در جلسه کارگروه فرهنگی شهر با اعلام این مطلب، تهاجم فرهنگی را یکی از بحران های اصلی کشور و شهر کرج برشمرد.
فاطمه اسکندری با بیان اینکه این هجمه، بخصوص در شهر کرج به دلیل برخورداری و حضور اقوام مختلف در آن، دارای شرایط حادتر و حساس تری است، اظهار داشت: از وجوه این هجمه، تشکیل فرقه های مختلف مذهبی است که توسط عده ای ترویج شده و به دلیل عدم آگاهی خانواده ها، جوانانی را به سمت خود جذب می کند.
وی اذعان داشت: باید رویکردی ویژه برای مبارزه با این تهاجم فرهنگی اتخاذ شود تا بتوانیم در اسرع وقت نسبت به انحلال گروه های فوق و جلوگیری از فعالیت آنان اقدام کنیم.
اسکندری با تاکید بر اینکه من از جایگاه یک مادر و یک عضو شورای شهر که به نمایندگی از شهروندان در این شورا حضور دارد، پیگیر و نگران این مشکل هستم، اضافه کرد: ارتقای امید به زندگی در میان جوانان از طریق ارتقای شاخص های فرهنگی ضرورتی اساسی برای شهروندان به شمار می آید.
این عضو شورای شهر کرج، ادامه داد: متاسفانه مادران این شهر نمی دانند که فرزندان شان برای گذران ایام اوقات فراغت خود به کجا می توانند مراجعه کنند و این به راستی برای شهر و شهروندان یک مشکل حاد و اساسی است که باید با تدبیر مسئولان امر، مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *