• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیروزگاه خبر داد: رای گیری برای تعیین نماد فرهنگی شهر در جلسه آتی کارگروه فرهنگی

Byrotitr

ژانویه 12, 2014

روتیتر:سومین نشست فرهنگی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با اهالی و کارشناسان دستگاه ها و بخش های فرهنگی شهر، برگزار شد.

به گزارش روتیتر،در این جلسه نیز که همچون جلسات گذشته برخی مباحث فرهنگی شهر طرح و پیرامون آن میان حاضرین تبادل نظر شد.
انتخاب نمادی فرهنگی برای شهر کرج از دستور جلسات این کارگروه بود که با ارائه پیشنهاداتی از سوی حاضرین بررسی و مقرر شد، پیشنهادات مطروحه به صورت طرح های قابل اجرا از سوی کارشناسان ارائه شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی در این نشست، با تاکید بر اینکه نظرات باید به صورت کارشناسی ارائه شده و جنبه کاربردی داشته باشند، اظهار داشت: دغدغه نماد فرهنگی شهر سال هاست که مورد پیگیری اهالی این حوزه است؛ از همین رو بررسی و تصمیم گیری در خصوص آن به زمان و هماهنگی دستگاه های مختلف نیاز دارد.
جلسه آتی: رای گیری نماد فرهنگی شهر
سعید فیروزگاه گفت: جلسه آتی باید به رای گیری در خصوص این نمادها اختصاص یابد.
فیروزگاه به اتفاق نظر حاضرین برای انتخاب نمادی مرتبط با کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص توصیف این کلانشهر به ایران کوچک اشاره کرد و ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری کرج باید در این خصوص فعال شده و اقدامات لازم را برای جانمایی و تهیه نماد تعیین شده، صورت دهد.
ضرورت تثبیت اعضاء کارگروه
فیروزگاه توان اجرایی و تصمیم گیری این کارگروه را نیز تشریح کرد و با اشاره به روال تشکیل آن، گفت: طی جلساتی که در کمیسیون فرهنگی برگزار شد برگزاری کارگروه فوق مورد توافق قرار گرفت و طی مکاتباتی که با ادارات و دستگاه های دولتی، موسسات خصوصی و دانشگاه ها انجام گرفت، نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مذکور به کارگروه دعوت شدند.
وی همچنین از ارسال دعوت نامه ای برای نماینده ای از دفتر امام جمعه شهر برای حضور در جلسات فوق خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: تصمیمات جلسه از طریق رای گیری و توافق آراء اجرایی خواهد شد.
این عضو شورای اسلامی شهر در خصوص اعضای کارگروه نیز خاطرنشان کرد: افراد حاضر در جلسه هنوز به ثبات و قطعیت نرسیده که این نکته به زودی و با استمرار یافتن جلسات و حضور اعضاء مشتاق، تثبیت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *