• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اسکندری خبر داد: پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی سالن اجتماعات چند منظوره/ کسب درآمد پایدار

Byrotitr

ژانویه 12, 2014

روتیتر:مدیر عامل سازمان بهشت سکینه (س) شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه ساخت سالن چند منظوره اجتماعات با اعتبار ۷ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه و اتمام مراحل اسکلت سازی، تا پایان اسفند ماه جاری شاهد بهره برداری از فاز نخست سالن چند منظوره اجتماعات خواهیم بود.

به گزارش روتیتر،مجتبی اسکندری با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به علاقمندی بازماندگان برخی متوفیان برای برگزاری مراسمات ترحیم در محوطه آرامستان بهشت سکینه (س)، این سازمان احداث سالن چند منظوره اجتماعات را در دستور کار قرار داد که فاز نخست آن با اعتبار ۷ میلیارد ریالی در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۰ درصد برآورد می شود.

وی، امکان برگزاری سایر همایش ها و مراسمات شهری در این سالن ۸۸۰ متر مربعی را از دیگر مزیت های آن برشمرد و گفت: به همین منظور، این سالن اجتماعات دارای ورودی ها و خروجی های جداگانه است و به شکل مجزا از چارت سازمانی به فعالیت ادامه می دهد. این مهم، اقدام جدی در راستای ایجاد درآمدهای پایدار برای سازمان است که با روح مطالبات شهردار و اعضای شورای شهر کرج از سازمان های تابعه مبنی بر خودکفایی مالی تطابق و سازگاری دارد.
به گفته اسکندری، سالن غذاخوری، نمازخانه، اتاق فرمان و… از دیگر بخش های این سالن اجتماعات است که در فاز دوم پیش بینی شده و پس از پادار شدن در بودجه سال ۱۳۹۳، به پیمانکار واجد شرایط واگذار می شود.
مدیرعامل سازمان بهشت سکینه (س) شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد؛ با الگوبرداری از تجربیات موفق جهانی در خودکفایی مالی و ایجاد اقتصاد سالم شهری بتوان گام های مطلوبی برای کاهش وابستگی به بودجه های سالیانه برداشت. چرا که در این صورت قدرت مانور مدیریت شهری برای تعریف و اجرای پروژه های شهری افزایش می یابد.
وی، بر رعایت آخرین استانداردهای ملی در احداث سالن چند منظوره اجتماعات تاکید کرد و ادامه داد: با بهره برداری از فاز نخست پروژه، بستگان متوفیان می توانند مراسمات ترحیم و سوگواری خود را در نزدیکی آرامگاه اموات خود برگزار نمایند و به فیض بیشتری برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *