• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیض: سازمان زیباسازی و مجمع امور صنفی گردهم آمدند/تابلوهای غیر مجاز تا پایان سال جمع آوری می شوند

Byrotitr

ژانویه 21, 2014

روتیتر:سازمان زیباسازی شهرداری کرج و مجمع امور صنفی گردهم آمدند و با محور ساماندهی تابلوهای غیرمجاز با یکدیگر به گفتگو نشستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،این نشست با حضور رضا فیض، مدیرعامل سازمان زیبا سازی، حسن مدیر روستا، معاون خدمات شهری، کریمی رییس مجمع امور صنفی در محل این سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی در این نشست با تاکید بر افزایش سطح همکاری بین سازمان و مجمع امور صنفی، عنوان کرد: این مهم نقش بسزایی در تحقق پذیری اهداف و برنامه های سازمان در خصوص اجرای طرح های سیما و منظر شهری ایفا می کند.

رضا فیض در ادامه بر ضرورت سیاست گذاری های موثر و هدفمند در رابطه با اجرای طرح های زیباسازی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: تعامل با مجموعه ها و سایر دستگاه هایی که به نوعی در امر زیباسازی شهر دخیل هستند، از جمله این سیاست ها می باشد که سازمان زیباسازی نیز بر تحقق آن تاکید دارد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی تابلوهای صنوف مختلف، عنوان کرد: مجمع امور صنفی نیز موافقت خود را در جهت تعامل و همکاری با سازمان زیبا سازی اعلام کرده است که امیدواریم به دنبال این همکاری ها، تابلوهای صنوف ساماندهی شوند و شهر و شهروندان نیز از محیطی آرام و زیبا بهره مند شوند.
تابلوهای غیر مجاز تا پایان سال جمع آوری می شوند
معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز در این نشست، جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از سطح شهر را مهم دانست و بر اجرای طرح جمع آوری این تابلو ها تاکید کرد.
حسن مدیرروستا عنوان کرد: کسبه تا پایان سال جاری فرصت دارند؛ جهت جمع آوری تابلوهای غیر مجاز اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل مجمع امور صنفی با کسبه هایی که نسبت به جمع آوری تابلوهای غیرمجاز اقدام نکرده اند برخورد می شود.
گفتنی است، نشست سازمان زیباسازی شهرداری و مجمع امورصنفی با محور ساماندهی تابلوهای غیر مجاز صنوف همچنین، دریافت عوارض و رفع ناهنجاری های بصری از کسبه و برندها برگزار شد.
در این جلسه همچنین بر ضرورت تعامل و هماهنگی و همکاری دو سازمان با یکدیگر تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *