• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید صدیق از آرامستان بهشت سکینه (س) / واکاوی مشکلات آرامستانهای کرج در جلسه ویژه شورای شهرستان کرج

Byrotitr

ژانویه 26, 2014

روتیتر:رئیس شورای شهرستان کرج ضمن بازدید از بخش های مختلف اداری و روند پیشرفت های فیزیکی پروژه های در حال ساخت، طی نشستی مشترک با مدیرعامل و معاونین سازمان آرامستانها، پس از استماع مشکلات ، بر انعکاس مشکلات آرامستان های کرج در جلسه ویژه شورای شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روتیتر،گره کور ترافیکی مبادی ورودی و خروجی آرامستان بهشت سکینه (س) در تعطیلات پایان هفته، مناسبت های مذهبی و پنجشنبه آخر سال که پاسخگوی حجم انبوه زائران نیست و همچنین خدمات رسانی آرامستان بهشت سکینه (س) به همشهریان در سراسر استان البرز و ضرروت نگاه فرا شهری به مشکلات و مسایل آن دو محور مهم گپ و گفت “میرابراهیم صدیق” و “مجتبی اسکندری” بود.

این مقام مسئول، همچنین در بازدید از مراحل تکمیل فاز نخست المان شهداء، پروژه سالن چند منظوره اجتماعات، قطعات در حال احداث و…، ضمن ابراز رضایت از تحولات عمرانی و خدماتی در سازمان آرامستانها، از آن به عنوان فصلی جدیدی از خدمت رسانی به شهروندان یاد کرد.

عضو پارلمان شهری کرج گفت: سازمان آرامستان ها یکی از محورهای مهم خدمات رسانی مدیریت شهری است و نباید از توجه به نیازهای آن غافل ماند؛ ارتباط آرامستانها با محیط زیست، سلامت انسانها و فضای سبز بر کسی پوشیده نیست و با گسترش شهرنشینی و افزایش روز افزون جمعیت، نیاز به داشتن یک آرامستان جامع استانی بیش از پیش احساس می شود.
صدیق با بیان اینکه «بر خلاف غربی ها که بدون برگزاری مراسمات خاصی و در سکوت اموات خود را خاکسپاری می کنند، امکان احداث گورستان های محلی در داخل بافت مسکونی شهرهای کشورمان با توجه به سنت های خاص و دیگر مسایل فرهنگی و مذهبی وجود ندارد» حمایت از طرح سازمان آرامستان های شهرداری کرج برای احداث آرامستان جامع در جنوب کرج را قابل دفاع و دارای توجیه دانست و گفت: امیدوارم مسئولان با درک اهمیت سازمان آرامستانها در ابعاد گوناگون، در مقام دفاع از اقدامات آن برآیند و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در حد توان یاریگر مدیرانی باشند که سعی می کنند با کمترین بضاعت، بهترین خروجی عملکرد را داشته باشند.
رئیس شورای شهرستان کرج افزود: امروز بخشی از مشکلات آرامستانهای شهر کرج در نشست فنی با مدیر عامل سازمان احصاء شد و با توجه به اینکه شعاع خدماتی بهشت سکینه (س) شهرستانی و استانی است، مقرر شد مباحث کاری در جلسه ویژه شورای شهرستان کرج با حضور ادارات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
صدیق، زمان برگزاری این جلسه را آینده ای نزدیک اعلام کرد و در پایان، از عملکرد مبتنی بر برنامه ریزی، هدف گذاری و ارزش گذاری مجتبی اسکندری و همکاران وی در بخش های مختلف سازمان آرامستان های شهرداری کرج تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *