• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تقدیر رئیس کمیسیون عمران شورا از فعالیتهای سازمان عمران

Byrotitr

ژانویه 27, 2014

روتیتر:با حضور رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر کرج از زحمات مدیرعامل و پرسنل سازمان عمران و نوسازی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روتیتر،عضو و رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر کرج به همراه هیات همراه، با حضور در سالن جلسات سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، از تلاشهای خالصانه مدیرعامل و سایر پرسنل این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

حجت اله غلامرضایی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه بهمن و بهار انقلاب با بیان اینکه پایه و اساس این مراسم تشویق و بالا بردن انگیزه های قوی کاری برای مجموعه است، افزود: بر خود وظیفه دانستم که با توجه به دشواری کار مجموعه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، از تلاش و زحمات خالصانه فعالان عرصه های شهری بالاخص مدیریت و پرسنل زحمتکش سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، قدردانی کنم.
وی با عنوان کردن این موضوع که  ” ارزش کار هر فرد به میزان تلاشی که در آن پست و مقام انجام می دهد، بستگی دارد “، اظهارداشت: همه افراد در هر پست مقامی که هستند، تنها باید به فکر ارائه بهترین خدمات به شهروندان به عنوان اصلی ترین عناصر جامعه شهری باشند تا چرخه خدمات رسانی مسئولان به نحوه مطلوبی در گردش باشد بطوریکه بتوان با تکیه بر آن، نسبت به پایه گذاری برنامه های مهمتر و کلان تری در سطح شهر اقدام و برنامه ریزی کرد.

عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان عمران و نوسازی چشمگیر است

این مسئول با بیان اینکه کرج سومین شهر پرجمعیت در کشور محسوب می شود، افزود:  با توجه به وسعت جغرافیایی کرج و رشد جمعیتی که کرج با آن مواجه است و جعیتی بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ها و بسترها در کرج هستیم که با این تفاسیر اقدامات خوبی از سوی سازمان عمران و نوسازی به عنوان متولی عمران در شهر انجام و در حال انجام است.
عضو و رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با اشاره به نیاز شهر به معابر و خیابانهای مسطح و استاندارد، عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان و کارخانه آسفالت را در تحقق این هدف پراهمیت، مطلوب و قابل تقدیر عنوان کرد.
غلامرضایی اظهار داشت: اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری و فعالیت مستمر و مطلوب کارخانه آسفالت زمینه ساز تحقق این مهم شده است.
وی، تاکید کرد: در کنار بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در معابر با توجه به اولویت‌بندی موضوعی است که باید مدنظر قرار گرفته و از سوی تمام مناطق عملیاتی شود.

این مسئول با بیان اینکه، در حال حاضر، شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر شهر کرج هستند، افزود: با توجه به هدف شهرداری کرج در راستای تحقق ” نهضت آسفالت ” کوچه پس کوچه های کرج نیز مشمول طرح توزیع و پخش آسفالت قرار گرفته است که این اقدام سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج نیز در نوع خود قابل تقدیر است.

غلامرضایی با یادآوری عملکرد شهرداری در حوزه آسفالت پیش از راه اندازی کارخانه آسفالت، بیان کرد: فعالیت این کارخانه ضمن برداشتن هزینه مضاعف از دوش شهرداری، روند اجرای طرح های عمرانی با محوریت آسفالت را افزایش داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر با تاسیس سازمان عمران و نوسازی و بعضا با راه اندازی کارخانه آسفالت طی سال های اخیر بسیار ملموس و مشهود بوده و با سالهای قبل قابل مقایسه نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در مجموع، اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان عمران و نوسازی را مثبت ارزیابی  کرد و افزود: مجموعه شورای شهر آمادگی هر گونه همکاری در حوزه عمرانی با این سازمان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم فهیم شهر کرج را دارد.

خدمت رسانی به شهر و شهروندان پایه گذار برنامه های کلان در سطح شهر تلقی می شود
این مسئول با ارزیابی مثبت از تفکر و ایده سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج مبنی بر راه اندازی کارخانه آسفالت و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کرج به منظور قدردانی و تشکر از نحوه فعالیت و خدمات رسانی مدیریت و مجموعه خدوم این سازمان، گفت: اگر شهر و یا شهرداری موفق است این امر را باید مدیون فعالیتهای عمرانی و خدماتی که در شهر انجام می شود، بداند چرا که این امر می تواند درجه یک شهر را بالا و یا پایین ببرد.
عضو و رئس کمیسیون عمران و توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، برای انگیزه دادن به کارمندان، نباید تنها متکی به ایجاد روابط قوی میان فردی بود، اظهار داشت: بهره گیری از تکنیک های پاداش زمینه ساز ارتقاء سیستم های عملکردی کارمندان می شود و موجب می شود، سیاست های سازمانی به صورت مطلوب و اثر گذار تدوین و برنامه ریزی شود.

غلامرضایی در ادامه با اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل، معاون اجرایی و عمران شهری خلوصی، معاون بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و رستمی مدیر امور اجرایی و نظارت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانستم کاز زحمات مدیرعامل و پرسنل خدوم سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج قدردانی کنم و این قدردانی به معنای تقدیر از کل مجموعه است.

در متن این لوح آمده است:

بسمه تعالی

” خدمت صادقانه عبادتی است والا و توفیق خدمتگزاری فرصتی است مغتنم”

جناب آقای مهندس سلطانی مقدم
مدیرعامل محترم سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج
سلام علیکم؛
پیشرفت و آبادانی روز افزون کلانشهر کرج هدفی مقدس و بزرگ است که جز در سایه همدلی، سعی و کوشش خستگی ناپذیر میسر نخواهد شد.
لذا بدینوسیله از مساعی ارزشمند و خالصانه حضرتعالی و مجموعه سازمان عمران و نوسازی که در پرتو تعهد و تخصص در جهت توسعه و شکوفایی شهر مجدانه می کوشید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.

امید است؛ با توکل بر یگانه مطلق و در ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری همواره در مسیر اعتلای میهن اسلامی موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *