• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ترکاشوند با ادای احترام به پیر جماران: امام از ما و ما از امام هستیم/آرمانهای بنیانگذار انقلاب در قلوب ما حک شده است

Byrotitr

فوریه 1, 2014

روتیتر:کاروان مدیران شهری کرج اعم از استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، معاونین و مدیران ستاد مرکزی، روسای سازمانها و مدیران مناطق تابعه  از میدان توحید به سمت بارگاه ملکوتی امام راحل حرکت کردند و با حضور در حرم مطهر معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران، ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آن مبارز خستگی ناپذیر و آموزگار آموزگاران را گرامی داشتند.
به گزارش روتیتر ،شهردار کلانشهر کرج در حاشیه این تجدید میثاق، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با تصریح بر اینکه امام از ما و ما از امام هستیم، اظهار داشت: این پیر فرزانه و نسخه شفابخش صیانت کشور به عنوان میراث ماندگار ملت تا همیشه در یاد و خاطره ها باقی می ماند و رهنمودهای داهیانه و ارزشمند ایشان نقشه راه سعادت و ضامن دستیابی به قله های پیشرفت است.
“علی ترکاشوند” بیان کرد: امروز نام خمینی (ره) به عنوان یکی از ریش سفیدان تاریخ مبارزات جهان در خاطرات انقلابیون مطرح است و گرچه ایشان رهبری ساده زیست و مردمی بودند و کاخ نشینی اختیار نکردند، اما سیاه چال تاریکی ها با بلعیدن شاهان خودکامه و دیکتاتورهای مزدور، جاودانگی حقیقی را برای ایشان رقم زدند.
شهردار کرج گفت: این دهه، نه تنها دهه شکوفایی انقلاب اسلامی و یادآور کوشش ها و پایمردی های انقلابیون است، که انقلابی از دستاوردهای سی و پنج ساله جمهوری اسلامی ایران با برگزاری جشنواره ها و افتتاحیه های مختلف در این دهه است.
ترکاشوند بیان داشت: از همین رو، دهه فجر بهترین فرصت برای نمایاندن ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای مدیریت شهری است و این دستگاه خدمات رسان، می کوشد ثمره و میوه یک سال تلاش و همت خود در عرصه های مختلف را طی این ایام به شهروندان ارائه داده و از آنها رونمایی کند.
شهردار کرج ادامه داد: اقدام مذکور به منظور تکریم جایگاه مردم ایران اسلامی و احترام به خون شهدای انقلاب است که کوشیدند با تزریق خون خود به رگ های سرزمین ایران، درخت زیبای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ثمر بنشانند.
این مسئول شهری در پایان گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *