• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیرروستا: برف ۱۲۰۰ نیروی خدمات شهر را به حالت آماده باش درآورد/۲۷۰ برف روب به سطح شهر آمدند

Byrotitr

فوریه 5, 2014

روتیتر:معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با بارش برف؛ یکهزار و ۲۰۰ نیرو خدمات شهری به انضمام برخی همکاران اداری از مناطق و سازمان ها از روز گذشته تاکنون به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش روتیتر:حسن مدیرروستا  با اشاره به بروت شدید هوا و بارش برف از شب گذشته تاکنون، عنوان کرد:  سازمان های مرتبط با امر خدمات رسانی نیز اقدام به پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر کردند.
وی با بیان اینکه، نیاز خیابان ها و معابر شهری به نمک پاشی، توسط نیروهای ذیربط به طور کامل رفع شده است، اظهارداشت: تدابیر لازم برای ساماندهی وضعیت خیابان ها و معابر شهری ازسوی معاونت خدمات شهری کرج و مجموعه معاونت های خدمات شهری مناطق ۱۲ گانه دیده شده است.
مدیرروستا از آمادگی کامل شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با پوشش مسائل پیش روی شهر در روزهای برفی خبرداد و افزود:  طبق پیش بینی های صورت گرفته، بارش برف تا پایان روز جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به این امر، شهرداری در آمادگی کامل به سر می برد.
وی ادامه داد: بر این اساس اقدامات لازم در خصوص کنترل وضعیت راه ها  در صورت برودت هوا و بارش نزولات آسمانی انجام خواهد شد.
۲۷۰ برف روب به سطح شهر آمدند
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به بکارگیری ۲۷۰ عدد ماشین آلات سبک و سنگین برای پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر از پوشش برف و ایجاد بستری مناسب برای تردد آسان شهروندان خبر داد و گفت: فعالیت خدمات شهر تا پایان بارش برف ادامه خواهد داشت.
مدیرروستا خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت خدات شهر و سایر سازمان های مرتبط در حال حاضر برغم برودت هوا و بارش برف، راه ها برای عبور مرور شهروندان و تردد وسایل نقلیه باز است.
وی با عنوان اینکه، برودت هوا نوع کار  را تحت تاثیر قرار می دهد، عنوان کرد: اهتمام شهرداری پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف است و در این راستا با همه ظرفیت و توان موجود اقدام می کند.
مدیرروستا تاکید کرد: شهروندان باید از انجام سفرهای غیرضروری در این ایام از سال که برودت شدید هوا و یخ زدگی در معابر وجود دارد، پرهیز کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج، اظهارداشت: در اجرای اقدامات برف روبی، خیابان های شیب دار در اولویت قرار گرفتند و در این معابر نمک پاشی به صورت صد در صد انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *