• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تمرکز؛ تخصص و هوشمندی شرط اول سبقت از رقیبان

Byrotitr

فوریه 10, 2014

روتیتر:با برگزاری اولین مرحله از مسابقه علمی آموزشی “رویش” ویژه کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، رقابت تنگاتنگی بین کارشناسان فضای سبز این کلانشهر شکل گرفت.

به گزارش روتیتر،به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام ا… دهه فجر، اولین دوره مسابقه علمی آموزشی فضای سبز با عنوان “رویش” ویژه کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

در این دور از مسابقات ۹۹  نفر از کارشناسان و متخصصان حوزه فضای سبز سازمان پارکها و مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج در قالب ۳۳ گروه سه نفره حضور داشتند که به رقابت تنگاتنگ با شرکت کنندگان خود پرداختند.
مرحله اول مسابقه رویش در دو روز متوالی و با حضور عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها، مدیران و معاونان سازمان و تمامی کارشناسان و متخصصان حوزه فضای سبز شهرداری کرج برگزار شد که در پایان برگزاری مسابقه، از تعداد کل ۹۹ نفر، جمعا ۳۳ نفر از شرکت کنندگان در قالب ۱۱ گروه به مرحله دوم راه یافتند.

سئوالات مرحله اول این مسابقه توسط کارشناسان مجرب و توانمند این رشته طراحی و تدوین شد که شامل حوزه عمومی و حوزه تخصصی فضای سبز، کشاورزی، برق، آب، خاک و … بود.

طبق برنامه ریزی قرار است که مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقه رویش با حضور گروه هایی که در مرحله اول موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند، طی هفته درختکاری برگزار و برنده نهایی مشخص شود.

هیئت داوران این مسابقه متشکل از سه تن از کارشناسان با تجربه سازمان بود که وظیفه داوری و ارائه و جمع بندی امتیازات گروه های شرکت کننده را داشتند.

در حاشیه برگزاری این مسابقه، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اظهار داشت: ضرورت وجود آموزش های ضمن خدمت مخصوصا در حوزه فضای سبز به دلیل ماهیت پویای آن بر هیچ کس پوشیده نیست اما برنامه ریزی روش و نوع این آموزش ها بر اساس خصوصیات و ویژگی های سازمانی در طیف متنوع و وسیع انجام پذیر است تا فعالیت های آموزشی ضمن ترغیب کارکنان به افزایش ساعات مطالعه و ارتقا سطح دانش تخصصی، از جذابیت های لازم نیز برخوردار باشد.

عباس زارع افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، ارتقا سطح دانش و معلومات کارشناسان فضای سبز، ارتقا روحیه مشارکت و همکاری میان کارشناسان، مرور منابع علمی تولید شده و دانش ثبت شدۀ سازمانی در سالهای اخیر، دستیابی به رتبه بندی منطقی کارشناسی جهت ارتقا بهره وری منابع انسانی در تشکیلات سازمانی و افزایش سرانه مطالعه کارشناسان است.

اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی مسابقه رویش به شرح زیر است:

گروه ۳: اکرم محمدی / مائده ابوالقاسمی / زینب نقابی
گروه ۵: هما حاتمی/ صفر جمالزاده/ طهمورث زارع رفیع
گروه ۸: سیامک کاتبی فر/ عباس جنت صادقی/ علی محمدی
گروه ۱۱: سید مصطفی هراتی/ پیام اسدی/ وحدت چهارراهی
گروه ۱۳: مهدیس امجدی/ سارا محرابی/ مریم سادات حسینی
گروه ۱۷: محمدعلی اکبرزاده/ محمد چگینی/ مهری احمدی
گروه ۲۰: علی بور/ سیامک حق شناس/ علی زارع
گروه ۲۲: لیلا ذاکرزاده/ کامبیز صدفی/ فاطمه محمدبیگی
گروه ۲۵: بیژن حقی/ پژمان واریانی/ نوشین دشتی
گروه ۲۸: علی بینایی/ رضا صالحی/ مجتبی خلج
گروه ۳۳: سپیده اسمی/ میلاد شیخ پور/ صاحبه علیجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *