• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قدردانی مدیریت شهری از حضور حماسی مردم کرج

Byrotitr

فوریه 14, 2014

روتیتر:ندای سربلندی مردم شهید پرور کرج بار دیگر معادلات شرق و غرب را بر هم زد و به جهانیان نشان داد ملت همواره در صحنه حاضر و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 به گزارش روتیتر،مدیران شهری کرج نیز همپای اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضوری پررنگ و دشمن شکن داشتند و بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند.
راهپیمایان در طول مسیر در حمایت از ولایت فقیه و نشان دادن انزجار و نفرت از آمریکا و اسرائیل شعارهای متنوعی سر دادند. کودکان، نوجوانان و جوانان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از حضرت امام و مقام معظم رهبری در دست داشته و همگام با خانواده‌های خود شعارهای ضداستکباری سر دادند.
شهردار کرج در حاشیه این همایش بزرگ ملی ضمن قدردانی از این حضور اظهارداشت: امروز ندای سربلندی مردم شهید پرور کرج بار دیگر معادلات شرق و غرب را بر هم زد و به جهانیان نشان داد ملت همواره در صحنه حاضر و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
علی ترکاشوند افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار کرج، اعم از پیر و جوان، کودک و خردسال، زن و مرد و همه و همه امروز با مشتی گره خورده همگام با سراسر کشور با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و تبعیت و وفاداری از ولایت و رهبری را ثابت کردند.
این مسئول ادامه داد: بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج ضمن قدردانی از این حضور گسترده بر خود لازم می دانم از تک تک آحاد مردم برای این حماسه آفرینی قدردانی کنم.
نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است/مردم سنگ تمام گذاشتند
رئیس شورای شهر کرج نیز در حاشیه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن، افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی بوده است و دستیابی به این مهم مرهون حضور مردم ایران در تمام صحنه‌هاست.
محمود دادگو با اشاره به این که هم اکنون بسیاری از کشورهای دنیا چشم به ایران دوخته‌اند، افزود: امروز ایران اسلامی مقتدرانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است و راهپیمایی امروز مردم نیز مهری باطل بر خواسته‌های دشمنان بود.

دادگو  با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار چشمگیر برگزار شد، افزود: امیدواریم دشمنان صحنه‌های خلق شده از این حضور پرشور را مشاهده کرده باشند و دست از توطئه‌های خود بردارند.
دادگو ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران راحت به دست نیامده است که بخواهیم آن را با یاوه‌های دشمنان راحت از دست بدهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز نهال کوچک انقلاب اسلامی ایران به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ قدرتی قادر نخواهد بود شاخه‌های محکم و استوار این درخت تنومند را دچار تزلزل کند.
رئیس شورای شهر کرج در پایان حضور مردم را دشمن شکن عنوان کر و گفت: مردم امروز سنگ تمام گذاشتند و من به نمایندگی از تک تک اعضای شورای شهر کرج از ملت شهیدپرور به دلیل این حضور قدردانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *