• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

انقلاب اسلامی استعدادهای ملت ایران را به منصه ظهور رساند

Byrotitr

فوریه 14, 2014

روتیتر:علی ترکاشوند با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی ریشه ها و بسترهای تاریخی و فرهنگی عمیقی دارد که بازتاب های آن نیز بسیار گسترده است.
به گزارش روتیتر ،ترکاشوند، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی است که با نگاهی واقع بینانه و علمی شکل گرفت و وقوع آن زمینه برقراری پیوند و همبستگی ملتی متعهد و معتقد به ارزش های اسلامی شد.
وی، انقلاب اسلامی ایران را از جمله مهم ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی تاریخ ایران زمین دانست و عنوان کرد: این انقلاب، نه تنها اثری پایدار بر تاریخ معاصر ایران بر جای گذاشت، بلکه دامنه های آن جوامع دیگر را نیز در معرض دگرگونی قرار داد.
این مسئول با اشاره به گذشت سه دهه از وقوع انقلاب، اعتقاد و باور به آرمان های نظام را رمز ماندگاری و پایداری این رویداد تاریخی ذکر و عنوان کرد: برغم گذشت سه دهه از این رویداد تاریخی ارزشمند، همچنان صاحبنظران و سیاستمداران بسیاری در جهان به لحاظ کمی و کیفی این تحول شگرف سیاسی در ایران را بررسی می کنند و به دنبال شناخت تازه ای از این واقعه عظیم و تاریخی هستند.
ترکاشوند با تاکید بر ضرورت شناخت و تحلیل چگونگی رخداد انقلاب و انتقال آن به نسل ها آینده، عنوان کرد: دلبستگی و اعتقاد به آرمان های انقلاب؛ یک فرض و میثاق ملی و دینی برای کارگزاران انقلاب اسلامی است که باید به شیوه ای خاص به آیندگان منتقل شود.
دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است
شهردار کرج در ادامه، دهه مبارک فجر  را فرصتی دوباره برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ولایت مداری مردم از جمله مولفه هایی است که باید بیش از پیش مد نظر افراد برخاسته از انقلاب باشد.
ترکاشوند،  رسیدن به جایگاه های رفیع موفقیت توسط نخبگان ایران در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی هنری و ورزشی را مرهون اهداف پیش بینی شده انقلاب برای ملت ایران خواند و عنوان کرد: انقلاب اسلامی با شناخت استعدادها و ظرفیت های ملت ایران سهم مهمی در پروراندن فکرهای خلاق در این مرز و بوم ایفا کرده است.
این مسئول وحدت کلمه را از کاربردی ترین مولفه های پیروزی حق علیه باطل خواند و عنوان کرد: ملت ایران با تکیه بر این مهم توانستند هر آنچه را که دشمن برای تضعیف و از بین بردن انقلاب تدارک دیده است، خنثی کردند.
ترکاشوند از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین واقعه تاریخ یادکرد و افزود: بصیرت و هوشیاری مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرد.
وی با تاکید بر شناساندن اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد: جوانان به عنوان آینده سازان مملکت وظیفه خطیری در هدایت و ادامه راه انقلاب دارند که این مهم نیز با آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب محقق می شود.
انقلاب اسلامی حکومتی نوین و الگویی بی بدیل از حکومت مردم سالاری

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به شرایط حکومت های مختلف در جهان امروز تاکید کرد: انقلاب اسلامی حکومتی نوین و الگویی بی بدیل از حکومت مردم سالاری است.
ترکاشوند، گفت: سردمداری ایران و موفقیت های ایرانیان در عرصه های علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی مرهون نگاه انقلاب به حکومت است.
وی حساسیت قدرت های بزرگ به موفقیت های ایران را یادآورشد و افزود: بی شک دشمنان تاب و توان دیدن ظرفیت ها و پیروزی های متعدد ایران اسلامی را ندارند و با هر ترفندی به مقابله با انقلاب بر می آیند.
ترکاشوند با اشاره به پایداری ملت ایران در مقابل هجمه های دشمن تصریح کرد: تا زمانی که ملت ایران بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی‌ محکم ایستاده باشند هیچ ضربه ای به کشور وارد نخواهد شد.
شهردار کرج با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ارائه‌دهنده الگوی الهی رهایی برای تمامی ملت‌های دربند بود، افزود: برکات این الگوی الهی موجب ایستادگی ملت های مظلوم در مقابل مستکبران شده است.
ترکاشوند با اشاره به اهداف والای انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی با بهرمندی از روش‌ حکومتی مردم سالاری به پدیده‌ای اثرگذار در جهان اسلام تبدیل شد.
حقیقت نهفته در بطن انقلاب مهمترین عامل در بقای جمهوری اسلامی است
شهردار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، حقیقت نهفته در بطن انقلاب مهمترین عامل در بقای جمهوری اسلامی است، گفت: ذات و سرشت حقیقی انقلاب، عامل پایداری و بقاء این نظام است.
ترکاشوند، اظهارداشت: شناسایی و درک شاخص های انقلاب و محوریت یافتن همه آنها در بطن نظام، عامل اصلی در ارتقای ظرفیت نظام اسلامی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *