• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمه اسکندری: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به دسیسه های دشمنان است

Byrotitr

فوریه 14, 2014

روتیتر:نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخ محکمی به یاوه گویی ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی دانست.

به گزارش روتیتر:فاطمه اسکندری با نثار سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، با بیان اینکه ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و توطئه ها را پاسخ داده اند، اظهارداشت: امروز بیش از همیشه ملت فهیم ایران با تاسی به آرمانهای امام(ره) و مقام معظم رهبری در صحنه حضوری پویا خواهند داشت.
وی افزود: راه امام و اهداف انقلاب همواره و برای نسل کنونی و نسل آینده سرمشق و الگو خواهد بود و این ماندگاری پایه های نظام را مستحکم تر خواهد کرد.
این مسئول با بیان اینکه دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی است، این تکه از پازل تاریخ کشور را برهه ای مهم و سرنوشت ساز دانست.
این مسئول بیان کزد: دهه فجر حماسه عزت و اقتدار ملت ایران و سراسر حماسه، عزت و پیروزی ملت سرافراز ایران است.

اسکندری با بیان اینکه، ۲۲ بهمن یادآور دوران حماسه و مبارزه مردم ایران با رژیم منحوس طاغوت است، گفت: ملت ایران شهدای بسیاری را در راه پیروزی انقلاب و پس از آن برای پایداری نظام تقدیم کرده و تا پای جان مدافع اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بهترین و پربرکت ترین نعمات الهی است و امروز باید با حفظ آثار و ارزشهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس قدرشناس این نعمت بزرگ الهی باشیم.
وی در پایان بر حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *