• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهردار کرج: تصویب خط اعتباری ۱۰۰ میلیاردی راهگشای طرح های عمرانی نیمه تمام است

Byrotitr

فوریه 25, 2014

روتیتر:شهردار کرج از تصویب یک خط اعتباری توسط شورای شهر برای تکمیل طرح های عمرانی، به عنوان یک حرکت بزرگ از سوی اعضای این شورا یاد و از همراهی شورا با شهرداری کرج تقدیر کرد.

به گزارش روتیتر ،عصر روز گذشته استاندار البرز و معاونین وی مهمان اعضای شورای اسلامی شهر شدند تا ضمن برگزاری نشستی مشترک با اعضاء و نیز شهردار کرج، آغازگر تعاملاتی در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باشند.
شهردار کرج در این نشست، ضمن تقدیر از حضور نماینده عالی دولت در استان البرز و تیم همراه وی در این جلسه، گفت: شهرداری کرج به عنوان بیست و دومین عضو شورای اسلامی شهر، همراهی همه جانبه خود از اقدامات و فعالیت های استانداری را اعلام می کند.
علی ترکاشوند خواستار توجه ویژه مقام عالی وزارت کشور در استان البرز به حوزه مدیریت شهری شد و اظهار داشت: انتظار داریم مجموعه استانداری با توجه ویژه به حوزه مدیریت شهری، نسبت به رفع مشکلات موجود و رسیدگی به نیازهای مردم شهر اقدام نموده و از این طریق فضایی شایسته برای ساکنین در کرج فراهم آوریم.
ترکاشوند در ادامه به همراهی و همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل میان این دستگاه ها موجب رونق بخشی به اقدامات گوناگون در شهر و تبدیل آن به کارگاه عمرانی شده است.

وی با اشاره به کاهش درآمدها در سال جاری، این امر را ناشی از کاهش ساخت و سازها عنوان کرد و ادامه داد: درک مناسب شورای اسلامی شهر از وضعیت درآمدها و اعتبارات شهرداری کرج، موجب تصویب یک خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح های عمرانی شد که راهگشای حل بسیاری از مشکلات شهری و شهروندان خواهد بود.

شهردار کرج حاصل این مصوبه را تکمیل تعدادی از تقاطعات غیرهمسطح عنوان و تصریح کرد: افتتاح پل سوم خرداد در پایان هفته جاری از نتایج این مصوبه بوده است که با تلاش شبانه روزی عوامل دست اندرکار در عرض ۶ ماه تکمیل شد و به بهره برداری خواهد رسید.

ترکاشوند از دیگر طرح هایی که با این ردیف اعتباری به سرانجام خواهد رسید را زیرگذر  شهید کچویی ذکر کرد و ادامه داد: همچنین انجام مراحل اجرایی پل کمالشهر با مصوبه شورای شهر، از طریق اعتبارات شهرداری کرج صورت خواهد گرفت.

شهردار کرج این اقدام را در پی همکاری شورای اسلامی شهر کمالشهر با شورای شهر کرج و شهرداری این کلانشهر ارزیابی و تصریح کرد: اجرای این طرح به اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیازمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *