• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جلب مشارکت سرمایه گذاران نیازمند تبلیغات نیست، اعتمادسازی می خواهیم

Byrotitr

مارس 3, 2014

روتیتر:نماینده مردم البرز در خانه ملت، از مسئولین واحد مدیریت شهری کرج خواست با اتخاذ تدابیر مناسب از فراری شدن و انتقال سرمایه بخش خصوصی به دیگر استان ها خودداری کنند.

به گزارش روتیتر،عزیز اکبریان در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج با تذکر این نکته که شهر نیازمند به کارگیری سرمایه های بخش خصوصی است، اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی و کمک به تسهیل حضور سرمایه گذاران در اجرای طرح های بزرگ نیازمند همراهی مدیریت شهری و مسئولان همه حوزه ها است.
اکبریان به انتشار فراخوان برد برد در سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: در واقع شهرداری کرج باید محور و متولی برگزاری چنین طرح هایی در شهر باشد.

جلب مشارکت بخش خصوصی نیازمند اعتماد سازی است

وی تصریح کرد: انتشار فراخوان و پیگیری چنین اقدامی بدون اطلاع دستگاه ها و بخش های ذیربط مانند شورای اسلامی شهر، شهرداری، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق صنایع و معادن و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: برای سرمایه گذاری در شهر نیازمند تبلیغات نیستیم که اصل اساسی در این حوزه اعتمادسازی و جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

اکبریان با بیان اینکه باید زمینه اعتماد سرمایه گذاران را فراهم کنیم، تاکید کرد: شهر نیازمند هتل، مجتمع پذیرایی، فرهنگسراها، مراکز فرهنگی ورزشی و نظایر این است و در همه این حوزه ها، مشارکت بخش خصوصی بهترین و موثرترین راهکار است.

نماینده مردم استان البرز در خانه ملت، ادامه داد: انجام کارهای بزرگ در شهرها جز با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر نخواهد بود.
روزمرگی آفت مدیریت
وی از روزمرگی در دستگاه ها به عنوان یک آفت بزرگ یاد کرد و از مسئولان مدیریت شهری خواست با طرح مباحث کلان و تصمیم گیری های بزرگ در عرصه مدیریتی از پرداختن به امور جزیی و غالب شدن روزمرگی بر فعالیت ها، خودداری کنند.

عضو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان در کنار اعضای شورا و شهرداری قرار دارند از مسئولان دو حوزه خواست، نسبت به تحقق خواسته های مردم که در قانون اساسی نیز اختیاراتی برای آنان تعریف شده، بکوشند و از ظرفیت نمایندگان برای انجام این مهم بهره جویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *