• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

احداث ۳ جایگاه عرضه میوه و تنقلات در مسیر مسافران نوروزی/راه اندازی ۴۰ بازارچه موقت و دائم

Byrotitr

مارس 4, 2014

روتیتر:رئیس ستاد استقبال از بهار از احداث سه جایگاه عرضه میوه و تنقلات در سه نقطه از مسیرهای عبوری مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش روتیتر ،حسن مدیرروستا  ضمن اعلام این خبر افزود: این اقدامات توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج برنامه ریزی و اجرایی می شود.
وی با اشاره به احداث سه جایگاه عرضه میوه و تنقلات در این کلانشهر، عنوان کرد: این اقدام برای اولین بار در کرج و با هدف فراهم آوردن رفاه شهروندان و مسافران نوروزی انجام می گیرد.
وی، عنوان کرد: جایگاه های عرضه تنقلات در جاده چالوس، حصار و اتوبان کرج – قزوین در دو لاین مستقر می شوند.
این مسئول با اشاره به خرید ۷۳۰ تن سیب و پرتقال شب عید بیان کرد:  ۱۳۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب خریداری و در انبارهای سردخانه جهت توزیع در مراکز عرضه میوه به منظور تنظیم شب عید ذخیره سازی شده است.
۴۰ بازارچه موقت و دائم برای عرضه میوه شب عید آماده سازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به فعالیت ۴۰ بازارچه عرضه میوه شب عید اشاره کرد و گفت: جهت تنظیم بازار در سطح مناطق ۱۲ گانه ۲۰ بازارچه موقت عرضه میوه علاوه بر ۲۰ بازار دائمی فعال می شوند.
مدیرروستا عنوان کرد: نظارت و کنترل بیشتر بر بازارهای روز از نظر قیمت گذاری و وضعیت بهداشت از دیگر مواردی است که از سوی سازمان میادین میوه و تره بار انجام می شود.
وی همچنین یادآور شد: از اقداماتی که با محوریت سازمان میادین و برنامه ریزی این معاونت اجرایی می شود، برگزاری جشنواره هفت سین نوروزی در بازارهای روز با هماهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی است.
مدیرروستا با ارزیابی مثبت از طرح و برنامه های سازمان میادین عنوان کرد: این سازمان به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز مسئولیت مهمی در خصوص توزیع اقلام نوروزی مورد نیاز شهروندان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *