• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دریافت ۱۴ میلیون تومان حقوق توسط برادر بازنشسته استاندار البرز در دو ماه/ قرارداد میلیونی استاندار البرز با برادرش بازنشسته اش +تصاویر

روتیتر:استاندار البرز در اقدامی بی  نظیر  اقدام به عقد قرارداد با برادر بازنشسته خود ابوالقاسم طاهری به عنوان مشاور کرده است  و بر اساس این قرارداد و فیش واریزی حقوق ماه های آبان و آذر به استناد اسناد و مدارکی که به دفتر این پایگاه خبری ارسال شده است ماهانه نزدیک به ۷۰ میلیون ریال حقوق و مزایا در یافت می کند.

به گزارش روتیتر، به استناد تصاویر و اسناد مربوط به قرارداد همکاری استاندار البرز مهندس طاهری با برادرش ابوالقاسم طاهری که در مهر ماه به امضاء رسیده است ، وی  با احتساب مزایا ،اضافه کار و رفاهیات قریب به ۷۰ میلیون ریال به صورت ماهانه حقوق دریافت می کند .

این در حالی است  بر اساس قوانین کشور انتصاب افراد بازنشسته د ر پست های دولتی به جز با مصوبه هیات دولت ممنوع و غیر قانونی است  که برادر استاندار البرز بازنشسته است .

از سوی دیگر به دستور مقامات عالی و فهیم دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی رییس جمهور ، حکم مدیر کلی ابوالقاسم طاهری  برادر استاندار و چند تن از معاونان استاندار البرز  بیش از ۲ ماه است که لغو شده است . که حکم وی به دلیل آنچه عدم داشتن رابطه استخدامی و بازنشسته بودن وی عنوان شده لغو شده است .

اما ابوالقاسم طاهری برادر استاندار البرز  تا پایان اسفند ماه به عنوان مشاور میلیونی با استاندار البرز  قرار داد دارد .

براساس یافته های این پایگاه خبری مهندس طاهری استاندار البرز اولین و تنها استانداری است که اقدام به عقد قرارداد با برادر و پسرش آنهم با این شرایط کرده است. هرچند هنوز اسناد و مدارکی از قرارداد و وجوه دریافتی پسر استاندار البرز  از سوی این پایگاه یافت نشده است اما به نظر می رسد که پسر استاندار البرز نیز دریافت های میلیونی داشته باشد.

اسناد دریافت شده و به دست آمده توسط پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر در خصوص قرارداد استاندار البرز با برادرش و همچنین تصویر فیش حقوق واریزی به حساب برادر استاندار  نشان می دهد که به رغم عرف موجود و سیاست های دولت تدبیر و امید استاندار البرز بیش از خدمت به مردم استان البرز به فکر ایجاد منابع درآمدی و ایجاد اشتغال برای نزدیکان ،بستگان و دوستان خود است .

این درحالی است که این اقدام های استاندار خدوم البرز برخلاف مشی و سیاست های دولت تدبیر و امید است و تداوم این روند بی تردید ضربه های جبران ناپذیری را به جایگاه دولت تدبیر در استان و در بین اذهان عموم و بویژه نخبگان این استان شهید پرور خواهد زد.

لازم به ذکر است که گرچه این خبر بر اساس اسناد رسیده به پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر منتشر شده است اما تا کنون هیچ مقام رسمی با ارایه مدارک این خبر را تکذیب و یا تایید نکرده است و این پایگاه خبری و تحلیلی نیز این اسناد را تکذیب و تایید نمی کند .

از سوی دیگر پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر آمادگی کامل دارد که در صورت غیر واقعی بودن این تصاویر ، اسناد مثبته و واقعی مربوط به قرارداد همکاری استاندار البرز با برادرش  و پسرش و وجوه واریزی به حساب های ایشان را در راستای انعکاس واقعی اخبار و روشنگری به مردم شهید پرور استان البر که بیشتر از اقشار کم درآمد هستند را منتشر کند . بر این اساس آمادگی کامل داریم تا جوابیه و یا اسناد مربوط به قرارداد و وجوه دریافتی برادر و پسر استاندار البرز و سایر مشاورینی که استاندار البرز شخصا به استانداری البرز آورده را منتشر کنیم.

درج این مطلب به هیچ وجه به معنای تایید و یا تاکذیب اسناد به دست رسیده نیست و تنها به دلیل ایجاد زمینه آگاهی بخشی و ورود مسوولان نظارتی به این گونه دریافت ها و قرارداد های میلیونی استکه بی تردید در تناقض با توجه به اقشار کم درآمدی سات که بعضا ماهانه درآمدشان ۵۰۰ هزار تومان نیز نمی شود.

گفتنی است بخش هایی از قراداد و فیش واریز شده به دلیل حفظ اطلاعات شخصی افراد مخدوش شده است تا قابل رویت نباشد.

 

111scan0007

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

333scan0001

 

 

4 thoughts on “دریافت ۱۴ میلیون تومان حقوق توسط برادر بازنشسته استاندار البرز در دو ماه/ قرارداد میلیونی استاندار البرز با برادرش بازنشسته اش +تصاویر”
  1. أقایان رستم زاده و شجاعی با جابجایی مسول قرارداد ها فکر میکنند تخلفاتی را که در حال مدیریتش هستند را می توان مخفی نمایند.از محل أضافه کار ورفاهیات کارکنان کسر نموده وبه مشاورین و پسر استاندار و برادر محترم حقوق عالی پرداخت می نمایند البته با پیگیری های بعمل آمده احتمال رفتن دوستان سمنانی از استان البرز می باشد شاید به همین خاطر دوست دارند مبالغ زیادی حقوق و مزایا را زودتر بگیرند موقع رفتن دست خالی نروند.

  2. متاسفانه آقای رستم زاده که در سمت قبلی مسؤول دفتری بیش نبوده است و هم اکنون در سمت معاون توسعه استاندار مشغول خدمت است هر روز برای أیشان غذا سرو می نمایند از چند نوع غذای مختلف و بعد دسر از شهر نان برای أیشان خریداری می نمایند تا حضرتشان برای خواب بعد الظهر  در أتاقشان اماده شوند  کرجی ها مردمی بلند نظرند ولی ادم های کوچک أمده اند برای چپاول به همین خاطر است تیم قبلی امیر یزدی را دست نمی زنند تا منتقدین بیشتری پیدا نکنند با همدیگر بودجه استان را هدر دهند 

  3. تذکره المقامات  ذکر شاهپور الممالک 
    در کتب تاریخی از مقامات شیخ شاهپور رستم زاده از دیار سمنان بسیار گفتند اند.می گویند شیخ شاهپور بسیار علاقه داشته اند که مسیر ترقی را دو پله یکی طی کرده و به مدارج عالیه برسد.گویند از أو پرسیدند  یا شیخ انتصاب خود بر دیوانی بلاد کرج از چه میدانی کفت هذا یعنی انتصاب التاکتیکی المالی و الجناحی و هذا یعنی لاپوشانی و ماستمالی فی أمور الاستانداری 
    علما بر تدابیر وی چنان به وجد امدند که بر دوستان وی بؤسه همی زدند و از حال برفتند .گویند روزی أو را پرسیدند انتصاب شیخ العلما و الفضلا الاستاد مجتبی شجاعی از چه روی بود بکفتا از ملکوت ندائی بیامد وبر من ندا آمد که ای شاهپور نزد تو حکیمی است شیرین سخن از بلاد کرمان صاحب مقام عرفان أو را به مقامات عالیه برسان تا از أو بیاموزی انچه را که نمی دانستی و أو را بر این منصب بگمارد و چون علمای کم سواد دیار البرز بشنیدند جامع همی دریدند و از دنیا برفتند. 

  4. متاسفم که باید بگم استاندار و معاونین هر کدام ۱۴ میلیون تومان عیدی دریافت کردند و پسر ایشان ۱۲ میلیون تومان توروخدا به مسولین بگید به داد استان البرز برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *