• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بسیج فقط برای زمان جنگ نیست

Byrotitr

مارس 9, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: کاربرد بسیج تنها محدود به زمان جنگ نمی شود بلکه حضور بسیج در همه دوره ها لازم و پشتوانه همه امور است.

به گزارش روتیتر،عزیز اکبریان در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ائمه جماعات کرج و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: باید همه کار ها اعم از عمرانی، خدماتی، فرهنگی و … با محور بسیج و فعالیت های بسیج انجام شود.
وی با اشاره به اثرگذاری عمیق و مثبت ایده ها و باورهای بسیج در امور مختلف به ویژه امورات فرهنگی، گفت: در واقع بسیج باید کارهایی را که دیگران نمی توانند به سرانجام برساند عملیاتی کند و این ویژگی بارز و شاخص بسیج و بسیجی است که این قشر را از دیگران متمایز کرده است.
اکبریان افزود: وجود روحیه ایثار و فداکاری در بسیجیان است که آنها را برای انجام اموری هر چند دشوار آماده می کند و باعث می شود در هیچ زمینه ای از مسئولیت و تعهدی که بر عهده دارند، فروگذاری نکنند.

وی با اشاره به وجود شش هزار پرسنل در شهرداری کرج با بیان اینکه از این تعداد طبق آمارهای موجود چهار هزار نفر بسیجی هستند، گفت: این مجموعه رسالت بزرگی بر عهده دارند که تحقق آن نیاز به انسجام و هماهنگی بین همگان است.
اکبریان ادامه داد: از رسالت های مهم بسیج این است که در هر سازمانی پیش قدم انجام کارهای بزرگ باشد.
شهرداری در سال آینده به فعالیت های عمرانی شتاب دهد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهرداری در سال آتی با برنامه ریزی های مدون و کارآمد به فعالیت های عمرانی شتاب بیشتری دهد، افزود: هر چه در انجام امور عمرانی شهر موفق عمل کنیم به همان نسبت زمینه برای رشد و انتفاع شهر مهیا می شود.
اکبریان تاکید کرد: بی شک برای رسیدن به استانداردها و ایده آل های شهری و دستیابی به موفقیت های عمرانی، خدماتی و … نیاز به داشتن وحدت کلمه، انسجام و هماهنگی داریم.
وی گفت: در صورتی که مبنای برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و پروژه های شهری اقدامات کارشناسی شده باشد، شهر در مسیر عمران و آبادانی پیشرفتی مطلوب و قابل قبول خواهد داشت.
اکبریان عنوان کرد: هدف از اجرای پروژه های عمرانی در زمینه های متعدد علاوه بر آبادانی و انتفاع شهر، مهیا کردن زمینه های رفاه شهروندی همچینن ارائه خدماتی ماندگار به آیندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *