• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توزیع میوه عید در ۲۰۰ جایگاه در البرز

Byrotitr

مارس 17, 2014

روتیتر:معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز از توزیع میوه شب عید از فردا ۲۶ اسفند در سراسر استان البرز خبر داد و گفت: جایگاه داران در این ایام حق فروش میوه مشابه را در جایگاه های تعبیه شده ندارند.

به گزارش روتیتر ،بلال خلیلی  اظهار داشت: از فردا ۲۶ اسفند ماه ۵۰ جایگاه ثابت و ۱۵۰ جایگاه موقت سیب و پرتغال مورد نیاز برای ایام نوروز را با نصب بنرهای متحدالشکل توزیع خواهند کرد.

وی قیمت عرضه پرتقال را ۱۷۰۰ و سیب را هر کیلو ۳۴۰۰ تومان در این جایگاه ها اعلام کرد و گفت: برای تامین میوه استان دو هزار ۵۰۰ تن پرتغال و هزار و ۳۰۰ تن سیب تدارک دیده شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: فروشندگان در جایگاه های تعبیه شده برای ایام نوروز حق فروش میوه مشابه را ندارند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در این خصوص، عدم درج قیمت ها و یا فروش به غیر از قیمت های اعلام شده گزارش خود را به سامانه ۱۲۴ ارائه دهند.

خلیلی ادامه داد: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز به همراه مدیریت بازرسی اصناف به صورت ویژه موظف بر نظارت از درب سردخانه ها تا جایگاه های عرضه خواهند بود و امور را به طور دقیق رصد خواهند کرد.

وی در پایان گفت: توزیع میوه در جایگاه های اعلام شده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *