• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تقدیر ویژه شهردار از سازنده سردیس شهدا و مشاهیر کرج

Byrotitr

مارس 17, 2014

روتیتر:شهردار کرج از هنرمند کرجی سازنده سردیس های شهدا و نام آوران این کلانشهر به طور ویژه تقدیر کرد.

به گزارش روتیتر،علی ترکاشوند در آیین رونمایی از سردیس مشاهیر و شهدا در بلوار جمهوری این کلانشهر که صبح امروز برگزار شد، ساخت سردیس ها توسط استاد محمدی را با مایه ای از عشق و ارادت به آستان شهدا دانست و به طور ویژه از وی قدردانی کرد.

ترکاشوند اظهار داشت: رونمایی از سردیس ها در روزی که به نام روز شهید مزین شده، مایه مباهات و افتخار این کلانشهر است.

وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، از مدیریت عاملی سیدرضا فیض بر مسند سازمان زیباسازی و اقدام این مسئول در خصوص ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا، تقدیر کرد.

شهردار کرج همچنین همراهی استانداری بخصوص معاونت فنی و عمرانی این نهاد دولتی با شهرداری را سبب تحقق بسیاری از اقدامات مفید شهرداری کرج ارزیابی کرد و ادامه داد: این معاونت همواره در موضوعات مرتبط با شهرداری ۱۰۰ درصد جلوتر از ما حرکت کرده و برای تسریع در فعالیت ها شهرداری کرج را یاری می دهد.

ترکاشوند به برنامه های تدوین شده توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و همراهی در اجرای چنین برنامه هایی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از مباحثی که در شورای اسلامی شهر و بخصوص کمیسیون فرهنگی پیگیری می شود پرداختن به جایگاه شهدا و تکریم نام و یاد مشاهیر و ایثارگران شهر است.

وی عنوان کرد: امیدواریم در ادامه فعالیت های سازمان زیباسازی و دیگر سازمان ها و بخش های مرتبط با حوزه فرهنگ و ایثار، امر فوق به خوبی و به صورت مستمر لحاظ شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *