• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تعامل شهروندان موجب توسعه شهر می شود/شهرداری کرج مستعد جلب مشارکتهای مردمی

Byrotit

سپتامبر 7, 2017

روتیتر: قائم مقام شهردار کرج ضمن مهم برشمردن موضوع تکریم ارباب رجوع و ترغیب شهروندان جهت مشارکت با مجموعه مدیریت شهری در حفاظت از شهر و ایجاد ساختارهای نوین، گفت: تعامل شهروندان موجب توسعه شهر می شود.

به گزارش روتیتر: مصطفی رضاحسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: بر اساس قانون، شهرداریها بیش از ۳۷۰ نوع وظیفه را در قبال شهروندان بر عهده دارند و متعهد شده اند که تمام این وظایف را با خدمت صادقانه به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی اضافه کرد: شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت های این نهاد خدماتی است و مدیران و کارمندان موظفند این اولویت را در تمام اقدامات خود رعایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان نقش بسزایی در آبادانی شهر دارند، عنوان کرد: مشارکت شهروندان و نظارت آنها در امور شهری می تواند مدیریت شهری را در تحقق اهداف خود یاری کند.

قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در اجرای وظایف خود و کسب رضایت شهروندی تلاش مطلوبی داشته، گفت: توسعه سرانه فضای سبز، ساخت مجموعه های ورزشی، توسعه اماکن فرهنگی و مذهبی و … شاهدی بر این مدعی است.

رضاحسینی رسیدن به استانداردهای لازم در امر خدمت رسانی را موضوعی مهم و اساسی در تحقق سیاست ها و اهداف نهادهای خدمت رسان ذکر و عنوان کرد: در صورت تحقق این مهم، شاهد بالندگی و توسعه شهر خواهیم بود.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: امید است در آینده ای نزدیک در پرتو افزایش تعامل شهروندان، شاهد آبادانی شهر و رفاه شهروندی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *