• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تدوین نرم افزار جامع کشوری ساماندهی مشاغل از سوی میادین کرج/درخشش سازمان میادین کرج بین کلانشهر ها

Byrotit

سپتامبر 7, 2017

روتیتر: معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به اقدامات اخیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و میزبانی مطلوب این سازمان در چهارمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل و صنوف شهرداری کلانشهرهای کشور، گفت: سازمان میادین کرج بین کلانشهرهای کشور درخشید.

به گزارش روتیتر ، حسن مدیر روستا در چهارمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل، صنوف و فعالیت های شهری شهرداری های کشور که در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک اعیاد قربان و غدیر این مطلب را اعلام کرد و ادامه داد: شهرداری ها وظایف متعددی را بر عهده دارند که ساماندهی مشاغل شهری یکی از این وظایف به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول تاسیس شهرداری ها برنامه ریزی هایی صورت گرفته و با فلسفه ای که برای این نهادهای خدماتی در اساسنامه تعریف شده، فراهم کردن مایحتاج روزانه مردم به صورت آسان، با قیمت مناسب، کیفیت بالا و بهداشتی در وظایف شهرداری ها قرار گرفته که سازمان میادین عهده دار این وظایف می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کاهش سفرهای درون شهری با هدف کاهش ترافیک را از مهم ترین دلایل ایجاد بازار روزها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی برشمرد و افزود: در کلانشهر کرج ۲۱ بازار روز فعال در مناطق ۱۲ گانه داریم و سعی شده تا توازن و تعادل در احداث بازار روزها میان مناطق رعایت شود.

مدیر روستا با بیان اینکه بخشی از بازار روزها با مشارکت بخش خصوصی در حال فعالیت هستند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم، بخش خصوصی در پروژه های خدماتی به شهروندان باید بیشتر ورود کند.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج همچنین به اقدامات سازمان میادین در ساماندهی صنوف مزاحم شهری اشاره و بیان کرد: در کلانشهر کرج این اقدام به صورت مطلوب انجام شده و با هماهنگی سازمان، شورا و شهرداری ۷ تا از صنوف مزاحم ساماندهی شدند. به این گونه که محلی برای فعالیت این صنوف در نظر گرفته شده، ابنیه ساخته شده و منتظر انتقال این صنوف به شهرک صنعتی هستیم.

این مسئول کسب رضایت شهروندان را از مهم ترین اولویت های مجموعه مدیریت شهری کرج خواند و افزود: ایجاد زیرساخت های رفاهی و خدماتی برای شهروندان در راس اقدامات این مجموعه قرار دارد و تمام مناطق ۱۲ گانه و سازمان های تابعه شهرداری در راستای تحقق این مهم، فعالیت می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج طی مدت اخیر تشکر و قدر دانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *