• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روز طبیعت، روزی برای زیستن در محیطی پاک شد/اجرای نقاشی دیواری با موضوع محیط زیست

Byrotitr

آوریل 8, 2014

روتیتر:مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری مراسماتی در خصوص روز طبیعت در برخی پارکهای سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  روتیتر،رضا زین العابدینی  هدف از اجرای این برنامه ها را پاکیزه نگه داشتن محیط زیست اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه این مراسم ها در پارکهای خانواده، تنیس، چمران، شورا و در چند نقطه از سطح شهر برگزار شده است، از شهروندان خواست تا در حفظ محیط زیست مسئولانه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مراسم روز طبیعت با اجرای تئاتر خیابانی برگزار شده است، موضوع مراسمات اجرا شده را برخورد مسئولانه هر شهروند نسبت به جمع آوری زباله و کاهش تولید زباله دانست.
اجرای نقاشی دیواری با موضوع “با جمع آوری زباله و تفکیک آنها طبیعت زیباست”
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از اجرای نقاشی دیواری با موضوع ” با جمع آوری زباله و تفکیک آنها طبیعت زیباست”  خبر داد.
زین العابدینی اظهار داشت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج پس از آموزش و آگاهی در خصوص ارزشمند بودن برخی زباله ها و تفکیک آنها کودکان حاضر را دعوت به اجرای نقاشی کرده و در پایان جوایزی به کودکان فعال اهدا کردند.
این مسئول در خصوص ترویج فرهنگ جلوگیری از آلودگی محیط زیست عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این راستا با برپایی غرفه هایی اقدام به اهدا کیسه های زباله کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین خودروهای وانت طرح تفکیک در این مناطق حاضر شده و اقدام به جمع آوری کیسه های تحویلی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *