• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تحریم و نبود اعتبارات دولتی مانع از اجرای پروژه پل حصارک نشد

Byrotitr

آوریل 13, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری کرج با توجه به شرایط تحریم و نبود بودجه های دولتی اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح را برعهذه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان در مراسم آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح حصارک که ظهر امروز برگزار شد، اظهارداشت|: در سال گذشته بحث اجرای پل حصارک با تلاش شورای سوم و شهردار وقت انجام و طی سال گذشته با همت شورای چهارم و شهردار کرج بررسی شد و امروز شاهد کلنگ زنی این طرح هستیم.
وی بیان کرد: این پروژه از کارهای عمرانی بزرگ ارزشمند و به یادماندنی است که با همت شورای شهر و شهرداری کرج و پیگیری امام جمعه کمالشهر، شهردار و شورای شهر این شهر اجرایی شد.
این مسئول بیان کرد: اجرای این پل گرچه وظیفه اصلی شهرداری کرج نبود اما به دلیل شرایط تحریم و نبود بودجه های عمرانی دولتی شهرداری کرج با هدف خروج بحران های ترافیکی و خدمت رسانی به مردم اجرای آن را در دست گرفت.
اکبریان افزود: در سال گذشته مقرر شد استانداری ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای این طرج در نظر بگیرد که تنها دو میلیارد به این امر اختصاص یافت که آن هم به صورت کامل در اختیار شهرداری قرار نگرفت.
نظام کشور و مردم و انقلاب همه با هم هستند و در این شرایط تحریم باید در دست یکدیگر داده و برای آبادانی کشور تلاش کنیم.
نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به بهره برداری از دو پل سوم خرداد و حسین آباد به همت شهرداری کرج گفت: این مهم موجب رضایتمندی شهروندان که بالاترین هدف مسئولان است شد.
اکبریان ادامه داد: به تبع استان شدن البرز که آرزوی بزرگ مردم و مسئولان این خطه بود اقدامات بزرگی در سطح استان صورت گرفت که می توان گفت رضایت نسبی همگان را در پی داشت.
وی اشاره کرد: اجرای این پل نیز از جمله بحث های مهم استان بود که اکنون به مرحله اجرا رسیده است.
این نماینده مردم در مجلس گفت: اجرای خط ۲ قطار شهری نیز اولویت مهم استان البرز است که با توجه به شرایط کشور باید همت کنیم و با امکانات موجود آن را در موعد مقرر به بهر برداری برسانیم.
اکبریان با اشاره به اینکه پروژه  ادامه اتوبان همت تا دو ماه آینده به شهرک جهان نما می رسد افزود: ادامه پروژه از برنامه های مهم استان البرز است.
این مسئول با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار امیذواری کرد تا شاهد بهره برداری از طرح های بزرگ با مدیریت جهادی در کلانشهر کرج باشیم.
در ادامه این مراسم نیز امام جمعه شهرستان کمالشهر و شهردار این شهر از همکاری تمامی دستگاه ها و مسئولان، بخصوص مدیریت شهری کرج برای اجرای تقاطع همسطح قدردانی و آن را آغازی روشن و ارزشمند بر همکاری های مشترک این بخش ها ارزیابی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *