• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افزایش دو برابری بازار روزها طی ۵ سال اخیر

Byrotitr

آگوست 21, 2013
شهردار کرج اعتماد سازی را مهمترین عامل در کسب رضایت شهروندان ذکر و عنوان کرد: این مهم بین مدیریت شهری و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج سید علی آقازاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نشست تخصصی کارگروه سازمان های میادین و ساماندهی مشاغل شهری کلانشهر های کشور با اشاره به اینکه در هر بخش مدیریتی نقاط ضعفی نیز وجود دارد، اظهار داشت: مدیران هر بخش موظفند به منظور رفع نقاط ضعف و کسب اعتماد شهروندان تلاش کنند.این مسئول اضافه کرد: اعتماد سازی بین مدیریت شهری به ویژه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با شهروندان در فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدماتی حرف نخست را می زند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مردم مسائل اقتصادی، بیکاری و گرانی است، کسب اعتماد مردم با رفع دغدغه های آنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: این مهم با نظارت های ویژه تحقق پیدا خواهد کرد و تنها به شعار نباید بسنده کرد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سازمان میادین در هر شهر در زمینه های متفاوت عمرانی، فرهنگی، خدماتی و … نقش بی بدیلی در راستای رفاه شهروندان دارد.

آقازاده با بیان اینکه اکثر نقش خدماتی شهرداری ها به سازمان میادین بر می گردد، عنوان کرد: این نقش می تواند برای شهروندان ایجاد امنیت و آرامش کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت های مناسب می تواند آغاز کننده یک رقابت جدی و تعدیل کننده قیمت در کالاهای عرضه شده باشد، تهیه مواد غذایی مورد نیاز مردم با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از مهمترین وظایف در این رقابت دانست.

وی افزود: اگر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری نقش خود را به خوبی ایفا کند می تواند پیشانی شهرداری باشد و در ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان شهرداری را یاری کند.

شهردار کرج بیان کرد: در صورت داشتن تخصص لازم ناظران در بازار روز می توانند با قیمتی کمتر از نرخ معمول کالای مورد احتیاج مردم را در اختیار شهروندان قرار دهند که در این صورت اعتماد بین مدیریت شهری و به طور ویژه سازمان میادین تقویت می شود.

افزایش دو برابری بازار روزها طی ۵ سال اخیر

آقازاده در ادامه سخنان خود به حجم بالای مراجعه کنندگان به بازار روزها اشاره کرد و با بیان اینکه این مهم نشان دهنده عملکردی مطلوب و موثر است، از افزایش دو برابری بازار روزها طی پنج سال اخیر خبر داد.

این مسئول توسعه متوازن بازار های روز در شهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: بازار روزها باید از نظر جغرافیایی در فاصله استاندارد باشند و به راحتی در دسترس شهروندان قرار گیرند.

وی توزیع متوازن بازار روزها در سطح شهر را از مواردی دانست که باید در سیاست گذاری های سازمان میادین و شهرداری رعایت شود و عنوان کرد: نشست های تخصصی نقش بسزایی در برنامه ریزی موثر به منظور سیاست گذاری مطلوب دارد.

شهردار کرج در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید شاهد اعتماد عمومی و هماهنگی خوب و بهتر با مدیریت شهری باشیم.

شهردار کرج مطرح کرد:
اعتماد سازی مهمترین عامل در کسب رضایت شهروندان/ افزایش دو برابری بازار روزها طی ۵ سال اخیر
شهردار کرج اعتماد سازی را مهمترین عامل در کسب رضایت شهروندان ذکر و عنوان کرد: این مهم بین مدیریت شهری و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج سید علی آقازاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نشست تخصصی کارگروه سازمان های میادین و ساماندهی مشاغل شهری کلانشهر های کشور با اشاره به اینکه در هر بخش مدیریتی نقاط ضعفی نیز وجود دارد، اظهار داشت: مدیران هر بخش موظفند به منظور رفع نقاط ضعف و کسب اعتماد شهروندان تلاش کنند.این مسئول اضافه کرد: اعتماد سازی بین مدیریت شهری به ویژه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با شهروندان در فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدماتی حرف نخست را می زند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مردم مسائل اقتصادی، بیکاری و گرانی است، کسب اعتماد مردم با رفع دغدغه های آنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: این مهم با نظارت های ویژه تحقق پیدا خواهد کرد و تنها به شعار نباید بسنده کرد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سازمان میادین در هر شهر در زمینه های متفاوت عمرانی، فرهنگی، خدماتی و … نقش بی بدیلی در راستای رفاه شهروندان دارد.

آقازاده با بیان اینکه اکثر نقش خدماتی شهرداری ها به سازمان میادین بر می گردد، عنوان کرد: این نقش می تواند برای شهروندان ایجاد امنیت و آرامش کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت های مناسب می تواند آغاز کننده یک رقابت جدی و تعدیل کننده قیمت در کالاهای عرضه شده باشد، تهیه مواد غذایی مورد نیاز مردم با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از مهمترین وظایف در این رقابت دانست.

وی افزود: اگر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری نقش خود را به خوبی ایفا کند می تواند پیشانی شهرداری باشد و در ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان شهرداری را یاری کند.

شهردار کرج بیان کرد: در صورت داشتن تخصص لازم ناظران در بازار روز می توانند با قیمتی کمتر از نرخ معمول کالای مورد احتیاج مردم را در اختیار شهروندان قرار دهند که در این صورت اعتماد بین مدیریت شهری و به طور ویژه سازمان میادین تقویت می شود.

افزایش دو برابری بازار روزها طی ۵ سال اخیر

آقازاده در ادامه سخنان خود به حجم بالای مراجعه کنندگان به بازار روزها اشاره کرد و با بیان اینکه این مهم نشان دهنده عملکردی مطلوب و موثر است، از افزایش دو برابری بازار روزها طی پنج سال اخیر خبر داد.

این مسئول توسعه متوازن بازار های روز در شهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: بازار روزها باید از نظر جغرافیایی در فاصله استاندارد باشند و به راحتی در دسترس شهروندان قرار گیرند.

وی توزیع متوازن بازار روزها در سطح شهر را از مواردی دانست که باید در سیاست گذاری های سازمان میادین و شهرداری رعایت شود و عنوان کرد: نشست های تخصصی نقش بسزایی در برنامه ریزی موثر به منظور سیاست گذاری مطلوب دارد.

شهردار کرج در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید شاهد اعتماد عمومی و هماهنگی خوب و بهتر با مدیریت شهری باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *