• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در پارک مهدیه در منطقه ۱۲ کرج

Byrotitr

آوریل 19, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در پارک مهدیه خبر داد.

به گزارش روتیتر ،برزو سلیمانی ، با اعلام این خبر افزود: جمع آوری نخاله و بازسازی ساختمان اداری و نگهبانی همچنین درختکاری، لوله کشی آب تحت فشار و کابل کشی، خاکریزی باغچه و تسطیح از جمله اقدامات اجرایی در این پارک است.
این مسئول با اشاره به اینکه در پارک مهدیه ست های ورزشی به صورت کامل نصب شده است، عنوان کرد: نصب ۱۶ ست ورزشی، ۳۱ پایه چراغ و ۶۲ شعله، نصب نیمکت و سطل زباله، گل کاری و چمن کاری از دیگر اقدامات اجرایی در این پارک است که به زودی آماده بهره برداری می شود.


رسیدگی به ۷۰ پرونده ملکی در ملاقات عمومی با شهروندان
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج در ادامه از رسیدگی به ۷۰ پرونده ملکی در ملاقات عمومی با شهروندان و معتمدین محل خبر داد و روز ملاقات عمومی با شهروندان را سه شنبه ها اعلام کرد.
سلیمانی با اشاره به اینکه این جلسه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ برگزار می شود عنوان کرد:  در این جلسه جمع آوری زباله و تنظیف شهر، آسفالت و فعالیت های عمرانی در دستور کار قرار گرفت.

پخش ۳۶۱ تن آسفالت در معابر اصلی گلستان

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ۳۶۱ تن آسفالت در معابر اصلی گلستان پخش شده است.وی با اشاره به مطلب فوق افزود: این مهم با توجه به تخریب و فرسوده بودن حفاری های انجام شده توسط سازمان های خدمات رسان اجرایی شده است.
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج اجرای عملیات پخش آسفالت را پیرو درخواست اهالی ذکر و عنوان کرد: پخش آسفالت در معابر اصلی شهرک گلستان به اتمام رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *