• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دادگو اعلام کرد: کرج نیازمند ۲ پارک بانوان دیگر/ اولویت شورای شهر بعد از ترافیک، فضای سبز است

Byrotitr

آوریل 20, 2014

روتیتر:رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این کلانشهر به غیر از باغ جهان و باغ ریحان، نیازمند دو پارک بانوان دیگر است، گفت: اولویت شورای شهر بعد از ترافیک، ایجاد و توسعه فضای سبز است.

به گزارش روتیتر،محمود دادگو در مراسم افتتاح و بهره برداری از “باغ ریحان” دومین پارک بانوان کرج که با جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه بود، اظهار داشت: یکی از اصول و کارهای زیربنایی و اساسی در شهرهای بزرگ مانند کرج، ایجاد و توسعه و نگهداری فضای سبز است که هم اکنون این روند در کرج روند رو به رشدی دارد.

وی ادامه داد: در واقع طی سالیان گذشته با گسترش فضای سبز شهری، کرج دچار تحول و توسعه مطلوبی شده است که به طور قطع باید این روند در آینده و دوره های بعدی شورای شهر نیز ادامه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به حمایت شورای شهر از حوزه فضای سبز کرج یادآور شد: این مهم در اختصاص بودجه سال ۹۳ سازمان پارکها مشهود است تا با اختصاص بودجه مورد نیاز، احداث پارکها در شهر افزایش یابد و به سرانه استاندارد نزدیک شویم.

دادگو با اشاره به صنعتی شدن شهرهای امروزی و افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها افزود: باید با افزایش احداث پارک و نگهداری از باغات و فضاهای سبز موجود، شهری پاک و به دور از آلودگی را به شهروندان هدیه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به افتتاح دومین پارک بانوان در این کلانشهر اعلام کرد: هم اکنون کرج دارای دو پارک بانوان با عناوین باغ جهان و باغ ریحان است که زمینه های رضایت قشر خانم را به وجود آورده، اما این تعداد به هیچ وجه پاسخگوی جمعیت بانوان این کلانشهر نیست و باید تعداد آن حداقل به چهار پارک افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه فضاهای سبز، ریه های تنفسی شهر هستند و باید حفظ شوند، از مسئولان و شهروندان خواست تا به این مهم اهمیت ویژه دهند و یکی از دغدغه های اصلی آنها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *