• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ارتقاء زیر ساخت های ورزشی در فردیس با جدیت دنبال می شود

Byrotitr

آوریل 22, 2014

روتیتر:مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک با مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج نسبت به پیگیری ویژه برای ارتقای زیر ساخت های ورزشی و توسعه فعالیت های مرتبط با جوانان در شهرستان محروم و نوپای فردیس تاکید کرد.

به گزارش روتیتر ،رضا گل محمدی در راس هیاتی مهمان منطقه ۱۰ شهرداری کرج شد و پس از بازدید کوتاه از امکانات ورزشی و فرهنگی شهرستان فردیس در نشست مشترک با فرج الله ایلیات مدیر منطقه ۱۰ کرج بر بکارگیری تدبیر  دولت  برای توجه به خواسته های به حق ورزشکاران و جوانان این منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان همچون شهرستان فردیس نوپاست و هنوز مقوله های ورزش و جوانان و وظایف مرتبط با آنها به صورت کامل از یکدیگر تفکیک نشده است، بیان کرد: در دیدگاه کلی ورزش و جوانان مقوله های جداگانه ای نیستند و چنانچه جامعه بستر لازم برای تفریح و شادی و غنی سازی سالم اوقات فراغت آنها را تامین کند، می توان به فردایی بهتر برای کشور امیدوار بود، ضمن آنکه باید با شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی از سنین کودکی و نوجوانی، ورزش قهرمانی و پهلوانی را از پایه تقویت کرد.

گل محمدی از عزم اداره کل ورزش و جوانان البرز برای توجه ویژه به مسایل ورزش و جوانان در سطح شهرستان فردیس سخن گفت و تصریح کرد: شهرستان فردیس با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به لحاظ سرانه های ورزشی و فرهنگی در شرایط نامناسبی به سر می برد و قطعا با همکاریهای مشترک دولت و مدیریت شهری می توان به جلب رضایت مردم امیدوار بود.

وی یادآور کرد: تلاش های مدیریت شهری در سالهای اخیر در زمینه توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، احداث پارکهای محله ای، پارک بانوان، نصب ست های ورزشی در پارکها، احداث جاده های تندرستی و پیست دوچرخه سواری و…. قابل تحسین است اما با توجه به حجم انبوه نیازها کافی نیست و باید بر شتاب گام ها افزود.

گل محمدی ابراز امیدواری کرد: امکان فعالیت حرفه ای تمامی هیئت های ورزشی در سطح شهرستان فردیس مهیا شود و این منطقه را به یکی از شهرستان های قهرمان و پهلوان پرور کشور تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *