• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سومین جلسه کمیته درآمدی منطقه ۱۱ تشکیل شد

Byrotitr

آوریل 22, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج از برگزاری سومین جلسه کمیته درآمدی منطقه ۱۱ در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حسین عطایی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی روند کار واحدهای مرتبط با حوزه درآمدی ذکر و عنوان کرد: تاکنون نتایج و خروجی مطلوبی در این زمینه به دست آمده است.
این مسئول افزود: طبق برنامه ریزی های کارشناسی برای بروز رسانی اطلاعات واحدهای تجاری و تشکیل پرونده صنفی برای آنها که در سال گذشته آغاز شده بود، امسال نیز نگاه ویژه ای به این مقوله شده است چرا که قسمت قابل توجهی از درآمد شهرداری سهم صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی است.
وی در خصوص تعیین تکلیف ساخت و سازهای شهرک هایی که به تازگی در محدوده منطقه ۱۱  قرار گرفته اند اظهار داشت: شناسایی واحدهای مسکونی و تجاری بویژه مجتمع ها، برداشت اطلاعات برای گزارش و ثبت تخلفات ساختمانی و ارسال به کمیسیون ماده صد در دستور کار قرار گرفته است.
عطایی تقویت و انسجام واحدهای درآمدی را در راستای افزایش جذب درآمد توسط منطقه ۱۱ بسیار مهم دانست و تصریح کرد: برای تامین هزینه های جاری و عمرانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همواره میزان درآمد منطقه رصد می شود تا مانند سال گذشته که در میان مناطق ۱۲ گانه رتبه بالایی را در زمینه درصد جذب بودجه کسب کردیم بتوانیم این روند رو به رشد را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *