• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آب چاه های عمیق ذخیره سازی می شود

Byrotit

اکتبر 19, 2017

روتیتر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی، نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج انتقال آب های غیر متعارف را در سطح شهر گامی موثر در راستای استفاده کمتر از چاه های عمیق دانست.

به گزارش روتیتر ، عباس زارع در جلسه ای که با اساتید دانشگاه پردیس کشاورزی تهران در سالن کنفرانس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برگزار شد، مطلب فوق را بیان کرد و گفت: به زودی شاهد بهره برداری اولین تصفیه خانه محلی در منطقه ۵ شهرداری کرج از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج هستیم که این امر می تواند با تولید آب های بازیافتی، آب مصرفی گیاهان را به بهترین نحو تامین کند.

وی، ذخیره آبهای روان در جنگلکاری باغستان را اقدامی مهم در تامین آب های مصرفی گیاهان این محل بیان کرد و گفت: مدیریت آب های سرگردان و استفاده از نزولات آسمانی راهکاری ارزشمند جهت مصرف بهینه آب و آبیاری گیاهان در منطقه یاد شده است.

زارع با اشاره به مدیریت تلفیقی روش های آبیاری فضای سبز اظهار داشت: چندین عامل برای استفاده بهینه آبیاری فضای سبز موثر است که می توان با تحلیل و بررسی داده های موجود بهترین راه را برای به حداقل رساندن مصرف آب آبیاری فضای سبز انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *