• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تظاهر بر تفکر و تعمق غالب نشود/ الگوی مدیریت جهادی از سوی بسیج تعریف شود

Byrotitr

آوریل 22, 2014

روتیتر:رئیس شورای اسلامی شهر کرج از غالب آمدن تظاهر و ریا در روابط و ادارات بر ارادت و کار و تلاش قلبی گلایه کرد و ازمدیران و مسئولان مجموعه مدیریت شهری خواست نسبت به اصلاح این مهم اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمود دادگو  اظهار داشت: فکر و قلب باید بسیجی وار به یکدیگر گره خورده و در مسیر سعادت گام بردارند. هیچ یک از این دو به تنهایی کافی نیستند.
عضو باسابقه شورای اسلامی شهر کرج به رواج برخی بی اخلاقی ها و بداخلاقی ها بخصوص در سیستم اداری اشاره کرد و اذعان داشت: ارتشاء، ترجیح داده شدن رابطه بر ضابطه، زیرآب زدن و امثال آن نباید جای صمیمیت، یکدلی و همراهی را بخصوص در دستگاه هایی که برای مردم کار کرده و به آنها خدمت می کنند، بگیرد.
الگوی مدیریت جهادی را بسیج تعریف کند
وی به سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری به نام فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی پرداخت و یادآور شد: شعارها را به شعور تبدیل کرده و از حضور بسیجیان برای اجرای مدیریت جهادی بهره بگیریم.
وی بیان کرد: مدیریت جهادی باید از سوی بسیجیان برای سیستمی به وسعت مدیریت شهری تعریف شده و به عنوان الگویی عملی از سوی آنان معرفی شود.
دادگو ادامه داد: به راستی اگر توان و قدرت اجرا و تقبل مسئولیتی در ما نیست، پیش از آنکه دیگران ما را از سمتی برکنار کنند خودمان دست به کار شده و میز مسئولیت را به نفع فرد توانمندتر رها کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بر برخورداری از عزم ملی و منطقه ای تاکید کرد و از مسئولان خواست به جای تقابل، تعامل و تفکر را محور امور قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *