• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اکبریان :اگردولت باتخلفات استاندار البرز برخورد نکند به صحن علنی مجلس می کشیم/رییس جمهور قول برخورد با تخلفات استاندار را داده است /کولیوند:وزیر کشور تخلفات استاندار را قبول دارد

Byrotitr

آوریل 28, 2014

روتیتر: مصاحبه مطبوعاتی نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی که با استقبال گسترده خبرنگاران مواجه شده بود و بکب از پویاترین جلسات از این دست به شمار می رفت برگزار شد.

مهمترین عناوین مطرح شده در این جلسه از سوی خبرنگاران که با جواب قاطع نمایندگان همراه بود حول چند محور می چرخید که از جمله مهمترین آنها می توان به پرسش در خصوص برخی از انتصاب های غیر قانونی استاندار خدوم البرز , پیگیری وضعیت باغ سیب , برنامه های مجلس برای ملایم شدن شیب افزایش قیمت به واسطه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها  و  لزوم تلاش همگان برای تبدیل تحریم ها از تهدید به فرصت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و همچنین همایبش پر مسئله و پر سوال برد و بر  اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی مستقل روتیتر, عزیز اکبریان در اهم سخنان خود در خصوص برخورد با تخلفات استاندار البرز در حوزه انتصاب های غیر قانونی و نحوه عملکرد وی گفت: تمام موضوعات را به وزیر کشور و رییس جمهور مردمی ایران در دو جلسه مفصل اطلاع داده و بیان کرده ایم و وزیر کشور و رییس جمهور به خوبی از این وقایع در جریان هستند و در حال حاضر آنها این موارد را بهتر از ما اطلاع دارند .

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی  در خصوص اقدامات نمایندگان در این خصوص تصریح کرد : در حال حاضر و در این مرحله وظیفه ما پیگیری این تخلفات از طریق مبادی ذیربط و اطلاع آنها به رییس جمهور و وزیر کشور بود و چون رییس جمهور و وزیر کشور قول برخورد با این تخلفات را داده اند و بر این باور هستیم که دولت تدبیر و امید بیش از ما به دنبال برخورد با اینگونه تخلفات وئ اصلاح سیستم خود است سکوت کرده ایم و ادامه کار را به آنها سپرده ایم تا انشاءالله آنها با این موارد استاندار البرز برخورد کنند .

عزیز اکبریان  ادامه داد: چون ما به دنبال جنجال آفرینی و دعوای شخصی نیستیم و به دنبال منافع و مصالح مردم و رعایت قانون هستیم و  تلاش می کنیم تا بسیاری از حدود حفظ شود چون اعتقاد داریم و باور داریم که دولت محترم بیش از ما به دنبال اصلاح این تخلفات و برخورد با این موارد است و بر همین اساس سعی می کنیم که با درایت  و بدون ایجاد حاشیه  خواسته ها ومنافع مردم  را پیگیری کنیم تا اصل قظیه به زیر سوال نرود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : اگر روزی به این نتیجه برسیم که با این تخلفات استاندار البرز بر خورد نمی شود  تمامی موارد را در صحن علنی مجلس خواهیم گفت ولی رییس جمهور محترم قول داده اند کمه با این تخلفات برخورد کنند  و خبر اقدامات خود را به اطلاع نمایندگان و مردم برسانند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:ما هم سوال داریم  که چرا فردی که با هیچ اداره و نهادی قرارداد ندارد و یا فرد دیگری که چندین بار صلاحیتش رد شده است , معاون استاندار و یا مدیر کل شده اند و ده ها پرسش قانونی و واقعی دیگر اما منتظر هستیم تا دولت محترم تدبیر و امید با این تخلفات برخورد کند در غیر این صورت از مبادی ذیربط و از طریق صحن علنی مجلس به این موضوع خواهیم پرداخت و تخلفات را بیان می کنیم.

اکبریان اضافه کرد: نه قانونی است و نه عرفی که در صورتی که این همه بیکار در جامعه وجود دارد استانداری فرزند و برادر خود را خارج اظ ضوابط به پست های مهم و حساس بگمارد و حقوق های میلیونی بپردازد..

دکتر کولیوند دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تاکید کرد: انتصابات حق استاندار و هر فرد مسوول دیگری است اما بی تردید این انتصاب ها می بایست در چارچوب قانون ضوابط و عرف باشد … ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *