• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بسترسازی ارائه خدمات شایسته به مراجعان وتکریم ارباب رجوع

Byrotitr

مه 3, 2014

روتیتر:معاون اداری مالی منطقه ۸ شهرداری کرج بستر سازی ارائه خدمات شایسته به مراجعان و تکریم ارباب رجوع در منطقه را از ضروریات دانست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،حیدری با اعلام این خبر افزود:کوتاه کردن زمان پاسخگویی به درخواست مراجعان و پیگیری مطالبات آنان در کوتاه ترین زمان ممکن ازبرنامه های امسال منطقه ۸ شهرداری کرج است که این مهم درحوزه های شهرسازی، نوسازی، درآمد و بایگانی ملکی نهادینه شده است .
معاون اداری و مالی شهرداری منطقه ۸ گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و با برنامه ریزی های صورت گرفته بازدیدهای شهرسازی روزانه در منطقه صورت می گیرد و ظرف ۲۴ ساعت استعلام های صنفی پاسخگویی می شود.
این مسئول کیفیت و سرعت ارائه خدمات، در یک واحــد اداری و خــدمــاتــی را از مـهــم‌تــریـن شـاخص‌های رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در ادارات دانست.
وی با اشاره به اینکه سرعت در ارائه خدمات، اطاله حضور ارباب‌رجوع را به حداقل می‌رساند و تحقق این شاخص، بستگی به مهارت کارکنان دارد عنوان کرد: بین مهارت کارکنان و سرعت خدمات رابطه مستقیم برقرار است.
حیدری با بیان اینکه رضایت مندی یا عدم رضایت ارباب رجوع با کیفیت ارائه خدمات مرتبط است، افزود: کیفیت خدمات ابعاد مـتـعدد و وسیـعی دارد و دامنـه آن از مـنـاســب‌سازی فـضای اداری و وجــود امـکانـات رفـاهـی تـا فـرآیـند راهنمایی و اطلاع‌رسانی، بـرخورد انسانی رئیس و مرئوس و مکانیسم نظارت و ارزیابی، که تحقق هر یک از آنها بستگی به تدابیر و شرایط خاص دستگاه را دارد، ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *