• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

باخت همایش “برد برد “در البرز؛ سریزدی دست به دامن شبکه استانی تهران برای تبلیغ همایشی که هیچ کس از جزییات آن خبری ندارد

Byrotitr

مه 6, 2014

روتیترسید محمد میرحبیبی : سرپرست عمرانی استانداری البرز که وزیر کشور ظاهرا بنا به مصالحی دست  حکمش را صادر نکرد پس از تبلیغات چند صد میلوینی در البرز برای همایش برد برد دست به دامن برنامه تلویزیونی استان تهران به نام تهران بیست شده است تا بتواند این همایش را که به گفته نمایدنه کرج در مجلس هیچ مسوول ذیربط از آن مطلع نیست ، در حوزه جغرافیایی به جز البرز ظاهرا معرفی نماید.

به گزارش روتیتر سرپرست بدون حگکم عمرانی استانداری البرز در حالی مهمان ویژه برنامه تهران بیست که برنامه ای برای استان تهران است شده است که استان البرز دارای شبکه اختصاصی استانی است و از قابلیت های تبلیغاتی خاصی بر خوردار است اما ظاهرا تبلیغات در استان البرز که تا کنون صد ها میلوین تومان هزینه روی دست دست اندرکاران گذارده است جوابگوی نیاز های طراحان این همایش نبوده است .

بر گزار کنندگان همایش برد برد که ظاهرا تبلیغات آنها در البرز با باخت و شکست مواجه شده است در صدد هستند که با تبلیغات در سایر استان ها بتوانند اهداف  از پیش تعیین شده خود را کمی بر روی ریل استقبال به حرکت در آوردن .

این همایش که تا کنون هیچ راهکار کارشناسی و منظقی برای آن اعلام نشده است و همین موضوع یکی از ایرادات وارده از سوی کارشناسان مطرح برای آن به شمار می رود ، از هیچ راهبرد  و روشی که نوید دهنده به ثمر رسیدن  آن باشد پیروی نمی کند و تنها در چند جمله کلیشه ای سرپرست عمرانی بدون حکم استانداری البرز  و صد ها بنر تبلیغاتی خلاصه می شود .

کارشناسان دلسوز و متعهد البرز از همان ابتدای آغاز تبلیغات این همایش سوالات اساسی و بدون پاسخی را در خصوص هدف و روش این همایش و انگیزه برگزار کنندگان آن مطرح کرده اند اما تا کنون هیچ یک از این سوالات از سوی برگزار کنندگان همایش برد برد در البرز پاسخ داده نشده است .

این سوالات تا جایی پیش رفت که سردار اکبریان  نماینده کرج در مجلس در مصاحبه مطبوعاتی خود صراحتا اعلام کرد: هیچ مسوول دولتی و غیر دولتی از برگزاری این همایش و روش آن و هدف آن مطلع نیستند و این همایش با ده ها سوال بی پاسخ و شبهه ناک مواجه است است .

عزیز اکبریان نماینده مجلس تاکید کرد که آگاهان و خبرنگاران باید سوالات بسیاری را نسبت به این همایش مطرح سازند تا نکات ابهام آن مشخص و روشن شود.

عدم اطلاع رسانی برگزار کنندگان همایش برد برد در خصوص جزییات و هدف اصلی و روش این همایش نشان دهنده این است که عوامل این همایش یا خود آگاهی لازم را نسبت به این همایشی که خود در حال برگزاری آن هستند ندارند و یا مطالبی در این همایش نهفته است که از بیان آن هراس و یا بیم دارند.

بر این اساس و با توجه به طرح ده ها سوال اساسی و بی پاسخ و بی اطلاعی مسوولان ذیربط دولتی و غیر دولتی و حتی نهاد های غی دولتی نظیر اتاق تعاون اتاق بازرگانی اتاق صنعت و .. از برگزاری این همایش از یک سو و تلاش طراح اصلی این همایش یعنی سریزدی سرپرست بدون حکم معاونت عمرانی البرز برای دست به دامن شدن به تبلیغات در شبکه استانی تهران “برنامه تهران “بیست که برنامه ای رپرتاژ محور است  نمشان می دهد که در همین ابتدای راه تبلیغات  همایش برد برد در البرز با شکست و باخت مواجه شده و طراحان این همایش دست به دامن برنامه استان تهران برای تبلیغ این همایش مبهم شده اند.

شاید کم استقبالی البرزی ها از این همایش به دلیل بی اظلاعی از جزییات آن و سوابق طراح اصلی این همایش یعنی سریزدی است چراکه در زمانی که سریزدی شهردار کرج بود عملکرد وی با سوالات و ابهامات بسیاری مواجه شد و مردم از عملکرد وی ناراضی و حتی در برخی از موارد عصباتنی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *