• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مشکلات فوتبال شهرستان فردیس بررسی شد

Byrotitr

مه 15, 2014

روتیتر:رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس از برگزاری نخستین جلسه این هیئت با حضور اعضای هیئت رئیسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین یوسفی با اعلام این خبر، پیگیری مشکلات موجود در زمینه برگزاری مسابقات و تیم های این شهرستان را از جمله دستور جلسه عنوان کرد و گفت: اعضای هیئت رئیسه با بررسی مشکلات در این خصوص، پیگیری مباحث فوق را مد نظر قرار داد.

یوسفی اعضای حاضر در جلسه را شامل صمدی معاون دادستانی استان البرز به عنوان مسئول کمیته انضباطی، بهروز محمودی خزانه دار، نادر خمس آبادی عضو کمیته انضباطی، اصغر حسین آبادی مسئول کمیته مسابقات و بهمن گل محمدی نایب رئیس ذکر کرد.
وی از دیگر اعضای هیئت را محسن کمالی دهقان عنوان کرد و ادامه داد: همچنین محمود مقدم مسئولیت کمیته پیشکسوتان و محسن محمدی مسئولیت روابط عمومی این هیئت را به عهده دارند.
مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی و رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس، خاطرنشان کرد: تیم های محلی زیادی در این شهرستان حضور دارند که می توان با قدری ساماندهی و حمایت از این تیم ها و استعدادهای ورزشی موجود در فردیس به خوبی بهره برد.
یوسفی با اشاره به فوتبال خیز بودن منطقه و حضور بازیکنان برجسته کهنه کار و جدید در فردیس، اضافه کرد: ملی پوشان زیادی در رشته های فوتبال و فوتسال از این شهرستان به کشور معرفی شده اند که مرحوم بابک معصومی، جواد نکونام، اکبر یوسفی و کریم باغی از جمله آنها بوده و هستند.
وی این توانمندی را با توجه به جمعیت گسترده فردیس نیازمند رسیدگی ویژه دانست و تصریح کرد: مباحثی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال چمنی و ساماندهی زمین های فوتبال در این جلسه طرح و مقرر شد از کمک و حمایت مدیران مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری کرج در این زمینه بهره برداری شود.
به گفته یوسفی، فرماندار شهرستان فردیس، مهمان جلسه آتی این هیئت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *