• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افشای قرارداد ۸ میلیارد ریالی معاون عمرانی استانداری البرز پیش از تصدی

Byrotitr

مه 18, 2014

روتیترسید محمد میرحبیبی: مجید سریزدی  سرپرست فعلی  معاونت عمرانی استانداری البرز اقدام به عثد قرارداد مشاوره ای به ارزش ۸ میلیارد ریال با یکی از صاحبان املاک در کرج برای اخذ ۴۰ هزار متر پروانه ساخت کرده است .

به گزارش ختصاصی پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر  ، مجید سریزدی در سال گذشته و در راستای اهداف جلب سمایه گذار خود  اقدام به عقد قرارداری ۸ میلیارید با آقای (م-ب) به منظور اخذ ۴۰ هزار متر مربع پروانه ساختمانی ، تجاری و .. کرده است تا به ازای اخذ این متراژ پروانه و ارایه خدمات  مشاوره ای در زمینه شهرسازی مبلغ ۸ میلیارد ریال را دریافت کند .

بر اساس مدارک به دست آمده و یافته های پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر این قرارداد در سال گذشته میان فردی به نام (م-ب) و بر روی پلاک ثبتی به شماره ۱۷۰/۷۴۵ عقد شده است و مقرر گردیده تا مبلغ ۱ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت به آقای سریزدی- که اینک سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز  است و همچنان بر خلاف قانون  و به رغم داشتن رابطه استخدامی و اخذ صلاحیت از راجه ذیصلاح در این سمت مهم در حال هکاری است – پرداخت شود که بر اساس چک شماره ۵۷۳/۹۵۱۱۷۶  بانک مسکن که آقای سریزدی در یافت آنرا تایید کرده است  این چک ۱ میلیارد ریالی به وی پرداخت شده است .

بر اساس اخبار منابع آگاه دیگر تلاش برخی برای ورود این قرارداد به برنامه های همایش برد برد ادامه یافته اما از نتیجه این تلاش ها هنوز اخبار و اطلاعات دقیقی در دست نیست که جستجوی منابع خبر یدر این زمینه ادامه دارد.

بر اساس قرارداد مذکور که یک نسخه کپی آن توسط این پایگاه خبری مستقل یافت شده است  مقرر شده که پروانه ای مشتمل بر ۲ طبقه پارکینگ ،یک طبقه تاسیسات و انباری ، ۳ طبقه تجاری ، یک طبقه شهر بازی ، یک طبقه رستوران ،دو طبقه سینما ، دو طبقه تالار رستوران ، یک طبقه هتل آپارتمان، یک طبقه خدماتی ، یک طبقه تاسیسات ورزشی تا سقف حداکثر سطح اشغال و جمعا به میزان ۴۰ هزار متر مربع توسط مجید سریزدی اخذ شود.

با این حال به نظر می رسد که می بایست نهاد های نظارتی و بزرسی با دقت کامل مانع از پوشش همایش برد-برد برای این قراردادهای شخصی شود چراکه مجید سریزدی سرپرست فعلی معاونت عمرانی استانداری البرز که  مسوول و دبیر هایش برد-برد و جلب سرمایه گذاران می باشد یک طرف این قرارداد به شمار می رود و در صورت پذیرش این پرونده در قالب همایش برد-برد سودی معادل ۸ میلیارد ریال نصیبش می شود و این دقیقا بر خلاف قوانین عادلانه بویژه قانون منع دخالت مسوولان دولت و رسمی در قراردادهای سرمایه گذاری و پیمانکاری که ماحصل آن ایجاد میلیارد ها تومان رانت می باشد ، به شمار می رود.

پیش از این نیز بر اساس نقد های دلسوزان و این پایگاه خبری هشدار های فراوانی مبنی بر لوزم بررسی دقیق اهداف برگزاری هممایشی با عنوان برد-برد مطرح شده بود تا این همایش زمینه ای برای تحقق این نوع قراردادها که میلیاردها تومان رانت را نصیب افراد خاصی می کند نشود اما این همایش برگزار شد هرچند امید می رود که مسوولان ذیربط ممانعات های لازم را برای ایجاد رانت هایی از این دست به عمل آورند.

گفتنی است تصاویر قرارداد های مذکور در صورت لزوم منتشر می شود.

2 thoughts on “افشای قرارداد ۸ میلیارد ریالی معاون عمرانی استانداری البرز پیش از تصدی”
  1. اگر میشود ۱۵۰ هزار تومان اضافه کار این ماه را که آقا شاهپور رستم زاده نمیخواهد بدهد به دلیل خرج کردن در همایش برد برد دوسر باخت به این بنده حقیر اعطا کنید نه از محل ۸ میلیارد از محل حق خودم در محل کارم وزندگیم واستانم وعشقم البرز آقا میشه یعنی

  2. با سلام وعرض ادب وارادت آقا مجید خان سر یزدی تحت فشار دوستان سمنانی که چند سالی با ایشان در سمنان کار می کرده حتما همچین اشتباهی کرده شما ببخش دعا کن زودتر بروند همین هیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *