• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استعفای سوری شاپور رستم زاده معاون استاندار البرز+پشت پرده

Byrotitr

مه 18, 2014

روتیتر: روز گذشته و به دنبال افزایش فشارهای مقامات دولت تدبیر و امید ، تنها رسانه منتقد ، و دلسوزان البرز در خصوص انتصاب های غیر قانونی استاندار خدوم و دلسوز البرز جناب آقای مهندس طاهری و همچنین ضعف های عملکردی استاندار و معاونین و لزوم استعفای ۵ نفر از مدیران کل و معاونین استانداری البرز ، شاپور  خان رستم زاده معاون استاندار البرز  از مقام خود استعفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، به نقل از منابع آگاه  شاپور  رستم زاده قبل از اخذ استعفای دو تن از مدیران کل استانداری اقدام به انشاء استعفای خود و نشان دادن آن به معاونین و مدیران کل کرده است و پس این اقدام مدیران کل حراست و بازرسی و معاون عمرانی استانداری البرز اقدام به استعفا کرده اند .

بر اساس این گزارش و پس از اخذ استعفای چند تن از  معاونین و مدیران کل استانداری ، استاندار البرز در اقدامی که نمی توان به جدیت آنرا برنامه ریزی شده دانست با استعفای همه مسوولان مستعفی موافقت می کند و تنها با استعفای رستم زاده معاون منابع انشانی مخالفت می ورزد که این موضوع مورد اعتراض مدیران کل و معاونین مذکور قرار می گیرد اما بااین حال استاندار البرز با استعفای رستم زاده مخالفت و وی در استانداری ماندگار می شود .

گفته می شود  شاپور رستم زاده در زمانی اقدام به استعفا کرد که  دو تن از مدیران کل  استانداری از استعفای خود  خود داری می کردند . بر این اساس می توان استعفای رستم زاده را با توجه به اینکه در بین ۶ استعفا تنها استعفای وی از سوی استانار البرز پذیرفته نشده است ، در راستای افزایش انگیزه و ترغیب سایرین برای ارایه استعفای قطعی به استاندار ارزیابی  کرد.

4 thoughts on “استعفای سوری شاپور رستم زاده معاون استاندار البرز+پشت پرده”
  1. با سلام شب یکشنبه با ترفند آقا شاهپور خان رستم زاده استعفای صوری تحویل می گردد وبا تبانی که از این دوستان بعید نبود آقای مجید خان و دو مدیر کل بازرسی وحراست رو دست می خورند.خیلی کار زشتی کردی آقای رستم زاده

  2. اقای رستم زاده ماندن تاحساب کتابهای غیر قانونی خود ومجموعه راباحضور مدیرکل ومدیر امور مالی که هیچکدام صلاحییت این کارراندارندوبیشترین خیانت را به مجموعه راداشته ان رفع کنند 

    1. نعمت اله خلیلی پیر(مدیر عامل کانون بازنشستگان استانداری البرز)  گفت:

      به اطلاع میرساند نظریه بالا از جانب من نبوده و صد در صد تکذیب میگردد،خواهشمند است سریعاً نظر بالا را حذف کرده و ایشان را از لیست نظر دهنده ها بلاک کنید.
      با تشکر.
      نعمت اله خلیلی پیر(مدیر عامل کانون بازنشستگان استانداری البرز) 

  3. نعمت اله خلیلی پیر(مدیر عامل کانون بازنشستگان استانداری البرز)  گفت:

    به اطلاع میرساند نظریه بالا از جانب من نبوده و صد در صد قویاً تکذیب میگردد،خواهشمند است سریعاً نظر بالا را حذف کرده و ایشان را از لیست نظر دهنده ها بلاک کنید.
    با تشکر.
    نعمت اله خلیلی پیر(مدیر عامل کانون بازنشستگان استانداری البرز) 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *