• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نشر اکاذیب در سایت استانداری البرز:پسر استاندار کارشناس بوده نه معاون مدیر کل

Byrotitr

مه 20, 2014

روتیتر:سایت اطلاع رسانی استانداری البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد که پسر استاندار البرز مهندس طاهری بر خلاف ادعای برخی از سایت ها کارشناس استانداری بوده است نه معاون مدیر کل حوزه استانداری .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، روز گذشته خبری برروی خروجی سایت اطلاع رسانی استانداری البرز که مدیریتش با مدیر روابط عمومی استانداری یعنی توحید لو می باشد، قرار گرفت مبنی بر اینکه پسر استاندار البرز محمد ظاهری بر خلاف اخبار منتشر شده کارشناس استانداری بوده نه معاون مدیر کل حوزه استانداری البرز .

pesareh ostandar 222

 

 

 

 

 

 

 

 

این در حالی است که در  مهر ماه سال گذشته سایت اطلاع رسانی استانداری البرز در خبری  با کد ۷۰۰۰۴  و با عنوان انتصابات جدید در استانداری البرز اعلام کرد که طی  احکامی از سوی استاندار البرز، محمد طاهری  پسر استاندار البرز به عنوان معاون مدیر کل حوزه استانداری و رییس دفتر استاندار منصوب شده است.

این حکم استاندار البرز  در کنار سایر احکام وی برای دوستان و برادر و همشهری هایش سبب ایجاد انتقاد های بسیار مبنی بر غیر قانونی بودن این انتصاب ها شد . چرا که این افراد همانند صداقت زاده ، سریزدی ، سریزدی پسر استاندار البرز و برادر استاندار البرز بدون داشتن رابطه استخدامی و شاخص های لازم در سمت های سازمانی منصوب شده اند .

قانون تاکید می کند که یکی از شروط اولیه انتصاب معاونین و مدیران کل استانداری و سایر  سازمان ها و نهاد ها داشتن رابطه استخدامی افراد است که این قانون در اکثر احکام مهم استاندار البرز رعایت نشده بود احکامی که در هفته گذشته و همچنین در سال گذشته قاطعانه توسط وزیر کشور لغو و منصوبان غیر قانونی برکنار شدند.

pesare ostandar11

 

 

 

 

 

 

 

سایت استانداری البرز اما درست پس از برکناری قاطعانه منصوبان غیر قانونی مهندس طاهری استاندار البرز همچون ، صداقت زاده به عنوان معاون سیاسی ، سریزدی به عنوان معاون عمرانی ، برادر استاندار به عنوان مدیر کل ، پسر استاندار به عنوان معاون مدیر کل ، توحید لو به عنوان مشاور ارشد استاندار ، سلیم نژاد به عنوان مدیر کل حراست و ماهوتی ها به عنوان مدیر کل بازرسی اقدام به درج خبری بر روی خروجی سایت نه چندان حرفه ای و پر مخاطب خود کرد که در آن به صراحت اعلام می کند که پسر استاندار البرز کارشناس بوده نه معاون مدیر کل و از رسانه ها به صورت دستوری می خواهد که این خبر را اصلاخ کند . در حالی که این خبر تنها یک خبر نیست و حکمی است که به گفته سایت اطلاع رسانی  در مهر ماه سال گذشته استاندار البرز برای انتصاب پسرش به عنوان معاون مدیر کل صادر کرد ه است .

انتشار خبر دیروز سایت استانداری البرز مبنی بر اینکه سید محمد طاهری پسر استاندار البرز کارشناس بوده نه مدیر کل ، با توجه به اینکه درست بر خلاف و در تضاد با خبر  مهرماه سایت رسمی استانداری البرز و  حکم صادره از سوی استاندار البرز   در مهر ماه سال گذشته می باشد نوعی نشر اکاذیب به جهت تشویش اذهان عمومی  قابل تلقی و ارزیابی است .

چرا که استاندار البرز به استناد سایت استانداری البرز  صراحتا اعلام می کند که استاندار پسرش را  به سمت معاون مدیر کلی حوزه استانداری و مسوول دفتر منصوب می کند .

این اصلاحیه بی تردید در جهت کاهش اتقاد ها به عملکرد مدیر روابط عمومی استانداری البرز و شخص استاندار قابل ارزیابی و بررسی است چه یکی از مهمترین انتقاد های مطرح شده نسبت به عملکرد استاندار البرز  انتصابات خانوادگی پسر و برادر خود بر خلاف قانون است.

گفتنی است بر اساس اطلاعات واصله پسر استاندار البرز در فرمانداری اشتهارد استخدام شده است در حالی که مسوولان استانداری اعلام می کنند هیچ مجوزی برای استخدام وجود ندارد.

One thought on “نشر اکاذیب در سایت استانداری البرز:پسر استاندار کارشناس بوده نه معاون مدیر کل”
  1. واقعا آقای توحید لو چی فکر میکنه مردم کرج را چطوری دیده حکم پسر استاندار با این عنوان صادر شد رسانه ای شد حالا که به خطر افتادند اصلاحیه زدند که ایشون کارشناس است.
    مردم البرز فهیمند کاربلدند میدونند چکار کنند با ادمهای مثل رستم زاده و توحید لو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *