• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وزیر کشور :معیار دولت تدبیر برای انتصاب استاندار توانمندی ، تجربه و بومی گرایی است

Byrotitr

مه 25, 2014

روتیتر: وزیر کشور در گفتگو با ایرنا تاکید کرد: معیار دولت تدبیر و امید برای انتصاب استانداران و فرمانداران توانمندی ، تجربه ، صداقت کاری و بومی بودن از اولویت های اصلی دولت به شمار می رود .

وزیر کشور در حالی این سخنان را در خصوص انتصاب استانداران بیان می کند که هیچ یک از این معیار ها در خصوصو استاندار البرز یعنی مهندس طاهری رعایت نشده است چه وی نه تجربه مرتبط را در زمینه استانداری داشته است و نه در این مدت توانمندی خاصی را نشان داده است و نه گزینه بومی به شمار می رود .

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوی اسلامی  اظهار کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی بخش زیادی از مشکلات کشور در زمینه اشتغال و تولید برطرف و گام مهمی در راستای خودکفایی کشور برداشته می شود.

وی اضافه کرد: نامگذاری رهبر معظم انقلاب مفهوم و معنای خاصی دارد و بر مبنای نامگذاری ایشان است که جامعه در حال پیشرفت و توسعه است.

رییس شورای امنیت ملی کشور گفت: عزم ملی در فرهنگ و اقتصاد یعنی اینکه مردم نباید منتظر حرکت مسوولان باشند و همه باید در محقق شدن آن گام بردارند.

رحمانی فضلی درمورد نگاه دولت برای انتصاب استانداران و فرمانداران افزود: نگاه دولت تدبیر و امید در انتصاب استانداران و فرمانداران توانمندی و تجربه با معیار صداقت در کار بوده و از لحاظ منطقه ای نیز بومی گزینی این نیروها از اولویت های اصلی بود.

وزیر کشور اظهار کرد: با این نگاه در دولت تدبیر و امید ۹۰ درصد از استانداران از بین نیروهای بومی انتخاب شدند و این افراد نیز از نیروهای توانمند و مجرب در استان ها بودند.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم به دنبال خدمت رسانی بهتر به مردم و نظام است و ما هرآنچه که امروز داریم را مرهون تلاش مردم و خون هزاران شهید است.

رییس شورای امنیت ملی کشور گفت: مسوولان باید خود را مصمم به خدمت به مردم بدانند و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نکنند.

رحمانی فضلی در مورد برنامه آینده وزارت کشور برای تقسیمات کشوری اضافه کرد: در این بخش مطابق قانون عمل می کنیم و در سال ۹۳ نیز برنامه ای برای افزایش شهرستان ها نداریم.

One thought on “وزیر کشور :معیار دولت تدبیر برای انتصاب استاندار توانمندی ، تجربه و بومی گرایی است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *