• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اکبریان:مقابل تخلفات خواهیم ایستاد، هرچند که جلوی ما صف آرایی کنند

Byrotitr

مه 31, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته  با بیان اینکه ملت ایران همواره در تمام عرصه ها حضورفعال دارد، گفت: مسوولان نباید در انجام وظایف و خدمت به مردم کوتاهی کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر در حالی که طی هفته ها و ماه های گذشته برخی از مدافعان استاندار پیشین در صدد حمایت از انتصاب ها و اقدامات غیر قانونی وی یعنی مهندس طاهری  بر می آمدند و در این مسیر از هزینه های میلیونی دریغ نمی ورزیدند و حتی به اجیر کردن برخی از رسانه های نا معتبر پرداخته بودند ، برکناری استاندار سابق البرز مهندس طاهری به دلیل آنچه قائم مقام وزیر کشور چندی پیش برآورده نشدن برنامه های دولت توسط استاندار البرز و وزیر کشور بررسی عملکرد و ضعف های موجود در عملکرد این استاندار بی تجربه که تا کنون استانار نبوده است عنوان کردند ، آب پاکی بر دستان تمام مدعیان عملکرد قانونی استاندار پیشین البرز بود تا بار دیگر دولت تدبیر و امید و نظام ثابت کند که در اجرای قانون و دفاع از منافع و مصالح مردم و بیت المال با کسی تعارف ندارد حتی اگر این فرد خود را نزدیک به رییس جمهور معرفی و ادعا کند .

در عین حال عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی  به همراه تنها یک سایت خبری از همان ابتدا اقدام به انتقاد از عملکرد استاندار البرز کردند .

اکبریان نماینده کرج بارها در برنامه های رادیویی و تریبون های رسمی نسبت به اقدامات خارج از قانون استاندار البرز هشدارهایی داده بود اما متاسفانه استاندار البرز نه تنها گوش خود را به این توصیه ها و نقد ها ی واقعی بده کار نمی دانست بلکه با فرافکنی و متهم کردن منتقدان خود با ادبیاتی زشت و نا پسند در صدد اتخاذ سیاست فرار رو به جلو بود که در این زمینه نیز همچون همایش برد برد با شکست جبران ناپذیری روبرو شد که منتهی به برکناری ۷ منصوب  و خودش از مقام استانداری البرز شد .

با این حال و پس از برکناری استانار البرز و سریزدی ، صداقت زاده ، برادر و پسر استاندار ، توحید لو مشاور ، مدیر کل حراست ، مدیر کل بازرسی و شخص استاندار از مقام استانداری برخی از حامیان کبک صفت این افراد باز هم در صدد بیان غیر واقعی از زوند برکناری این افراد بر آمدند تا اینکه وزیر کشور و قائم مقام وزیر آب پاکی را بر دستان این افراد یاوه گو (برخی حامیان استاندار و معاونین و مدیران کل برکنار شده)ریختند و تاکید کردند که دولت بر اساس عملکرد ضعیف استاندار ابرز تصمیم به تغییر و یا به نوعی برکناری استاندار البرز گرفت و آنرا عملی کرد .

اما با توجه به لزوم پاسخگویی و مجازات مسوولان خاطی حتی پس از برکناری بر اساس قوانین  ولزوم  ایستادگی مسوولان و دلسوزان بویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در برابر تخلفات و رفتار های تمامیت خواهانه و خارج از قانون برخی مدیران ،عزیز اکبریان در خطبه هیا پیش از نماز جمعه این هفته تاکید کرد که ما نمایندگان مردم در مجلس در برابر تخلفات مسوولان می ایستیم حتی اگر در برابر ما صف آرایی کنند .

بی تردید اشاره اکبریان به انتشار اخبار دروغ توسط برخی از سایت های چشم بسته و اجیر شده توسط برخی منصوبان غیرقانونی از یک سو و اظهارات غیر واقع استاندار سابق البرز و منصوبان غیر قانونی اش یود هرچند به نام آنها اشاره ای نداشت.

وی افزود: مسوولان باید بدانند که خدمتگزارمردم هستند و هرگونه کوتاهی در انجام وظایف پذیرفتنی نیست.

وی یادآور شد: ما به عنوان نمایندگان مردم درمجلس، مقابل تخلفات خواهیم ایستاد، هرچند که جلوی ما صف آرایی کنند، ما برسرعهدی که با امام (ره) ، مقام معظم رهبری و مردم بسته ایم ایستاده ایم و ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه، تنها خط قزمز جامعه اسلامی، رهبری و ولایت فقیه است افزود: نمایندگان مردم در مجلس باید مطالبات جامعه را از مسوولان پیگیری کنند.

وی یادآور شد: مردم ایران ۲۲۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و اگر کسی بخواهد با خون شهدا به قدرت برسد و با خون شهدا بازی کند، به طور قطع رسوا خواهد شد.

اکبریان افزود: امروز ملت ایران در برابر حرکت های ناجوانمردانه دشمنان خارجی قد علم کرده و این ملت با صلابت پشت سر دولت و رهبری ایستاده است و از دستاوردهای خون شهدا پاسداری می کند.

وی به برخی مشکلات نظارتی مجلس اشاره کرد و گفت: وقتی بحث نظارت پیش می آید برخی عوامل قدرت و سرمایه جلوی آن را می گیرند و نمی گذارند نظارت به خوبی انجام شود.

اکبریان افزود: وقتی می خواهیم جلوی بذل و بخشش بیت المال و برخی انتصاب های غیر قانونی و فامیلی را بگیریم صدای برخی عوامل قدرت پشت سرمتخلفان بلند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *