• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

درخواست مردم ازشورای چهارم کرج برای لغو جلسه غیر قانونی امروز انتخاب سرپرست شهرداری به طور مخفیانه/ شورا با مردم یا بر مردم

Byrotitr

آگوست 27, 2013

روتیتر: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر طراحی جلسه ای غیر قانونی برای انتخاب سرپرست شهرداری کرج توسط برخی از اعضای شورای چهارم ، تعداد کثیری از مردم با تماس با دفتر و خبرنگاران این شبکه خبری خواستار لغو این جلسه غیر قانونی شدند.

به گزارش روتیتر به نقل از منابع آگاه برخی از اعضای شورای چهارم کرج در صدد هستند تا امروز با امضاء صورتجلسه ای غیر قانونی گزینه ای متخلف ، مفسد و رد صلاحیت شده ای به نام (م-س) و برخی دیگر از افرادی که دیپلمه و فاقد صلاحیت هستند را به عنوان سرپرست شهرداری کرج به صورت غیر قانونی انتخاب کنند تا علاوه بر ایجاد بی ثباتی در شهرداری کرج زمینه انتصاب سرپرست یا شهردار مورد نظر مفسدان اقتصادی را فراهم آورند تا از این اقدام لابی های زور و ثروت خشنود و مردم متضرر و منافع مردم ذبح گردد.

بر این اساس مردم فهیم کرج همچون نخبگان چون معتقد هستند که بی ثباتی در شهرداری کرج وانتخاب افرادی مفسد و بی تجربه و بی تخصص تنها می تواند منافه صاحبان زور و ثروت را تامین و شهر و شهروندان را به چالش بکشاند از شورای چهارم درخواست کردند تا این جلسه غیر قانونی را که مورد توافق لابی های قدرت و ثروت است لغو و با درایت و دور اندیشی مدیریت شهری را تثبیت کند.

مردم در این تماس ها از نمایندگان خود در شورای شهر خواسته اند تا به دوراز چشمان آنها هیچ جلسه محرمانه و پنهان ینداسته باشند تا امکان و احتمال نفوز لابی های قدرت و ثروت به حداقل برسد .

بر همین اساس انتظار می رود که شورای چهارم کرج با لغو جلسه امروز و همچنین خروج اسامی متخلفان ، دیپلمه ها ومفسدان و نا کارآمد ها از لیست گزینه های شهردار و سرپرست مردم را خوسنود و مفسدان اقتصادی و کیسه دوزان بیت المال را نا امید سازند . چه بی ثباتی و انتصاب افراد متخلف ، رد صلاحیت شده ،نا کارآمد و مفسد به عنوان سرپرست یا شهردار آنهم در جلسات غیر قانونی و محرمانه به هیچ عنوان منطبق بر اعتماد  مردم نیست و تنها خواسته مفسدان اقتصادی است و بس .

شادمانی مفسدان اقتصادی از تلاش برخی از اعضای شورای جهارم کرج برای تغییر شهردار و انتخاب متخلفان به عنوان سرپرست به سادگی در سطوح مختلف جامعه قابل لمس و احساس است .

وابستگان و منفعت طلبان به دنبال مطلع شدن از تلاش برخی از اعضای شورای چهارم  برای ایجاد بی ثباتی در شهرداری کرج کف و سوت می زنند که شورای چهارم می بایست با هوشیاری کامل مانع از این اتفاق نا میمون شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *