• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۴۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کم کاری در دو معاونت استانداری البرز/از رفت و آمد غیر قانونی یک فرد غیر مسوول به معاونت برنامه ریزی تا عدم باز پس گیری اموال دولتی از منصوبین غیر قانونی

Byrotitr

ژوئن 3, 2014

سید محمد میر حبیبی ،روتیتر:کم کاری های و فعالیت های  خارج از  قانونی و  از ضابطه همچنان در دو معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و نبروی انسانی استانداری البرز همچنان ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر به رغم گذشت بیش از ده روز از برکناری برادر استاندار البرز سید ابوالقاسم طاهری و گذشت بیش از ۵ ماه از برکناری توحید لو مشاور ارشد استاندار البرز دو خودرو استانداری البرز همچنان در دستان این افراد است و از اموال عمومی بهره کافی را می برند.

تعلل معاون توسعه و منابع انشانی استانداری البرز در باز پس گیری خودرو های دولتی از منصوبان غیر قانونی که توسط دولت برکنار شدند که یکی از آنها برادر استاندار سابق البرز و دیگری مشاورارشد و دوست صمیمی وی به شمار می رود را می توان در داشتن رابطه بسیار نزدیک و عدم دل کندن رستم زاده معاون برنامه ریزی استاندار البرز از رییس سابقش یعنی مهندس طاهری ارزیابی و تفسیر کرد .

چه این افراد در قالب یک تیم و به واسطه و فشار یکطرفه مهندس طاهری بدون داشتن حتی یک روز سابقه کار مرتبط و تخصص کاری در مناصبی همچون معاونت استانداری البرز نشستند و از مزایا و حقوق های میلیونی و امکانات دولتی بهره گرفتند.

این در حالی است که به رغم گذشت بیش از ده روز از برکناری سید ابوالقاسم طاهری برادر استاندار البرز از سمت خود و استعفای وی به تعبیر خود وی همچنان  پرشیای مشکی رنگی که متعلق به استانداری البرز و از اموال دولتی به شمار می رود را در اختیار دارد و با آن به سمنان رفت و آمد می کند .

از سوی دیگر توحید لو نیز که بیش از ۵ ماه است از استانداری توسط وزارت کشور برکنار شده است نیز همچنان خودروی سمند استانداری را در اختیار دارد و تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز آنرا تحویل نداده است .

تعلل و نا کار آمدی رستم زاده معاون توسعه استانداری البرز در تحول خودروها ی استانداری از منصوبین غیر دولتی برکنار شده توسط وزارت کشور به همین جا ختم نمی شود این دوست بسیار صمیمی استاندار پیشین که بعید به نظر می رسد رفاقتش را همچون مظفری زاده با استاندار پیشین با هر چیزی معاوضه کند ، به رغم گذشتن بیش از ۵ ماه از برکناری صداقت زاده از معاونت سیاسی و توحید لو از سمت خود تا امروز هیچ اقدامی جهت باز پس گیری خودروهای استانداری البرز از این افراد نکرد و صداقت زاده پس از گذشت ۵ ماه از تاریخ برکناری دیروز خودروی استاناری را تحویل داد.

توحید لو نیز که ۵ مکاه پیش به همراه صداقت زاده برکنار شده بود و به رغم برکناری استاندار البرز در هفته گذشته هنوز خودروی استانداری را در اختیار دارد و آنرا پس نداده است . این تعلل و کم کاری و اقدام خارج از قانون معاون توسعه از یک سو و عدم تمکین برادر استاندار البرز و مشاورش از قوانین مبنی بر باز پس دادن خودروهای استانداری پس از برکناری نشان از آن دارد که همچنان رستم زاده یا نمی خواهد و یا نمی تواند قانون و وظایفش را در این راستا انجام دهد .

این مهم بی تردید می بایست از سوی استاندار فهیم و با تجربه جدید البرز مد نظر خود قرار گیرد چه افرادی که هنوز تا این حد طرفا به دلیل داشتن رابطه دوستنی نمی توانند منافع مردم را به منافع دوستان و رفقای خود ترجیج دهند بی تردید نمی توانند برنامه های کلان استان را نیز به درستی در مسیر اجرا هدایت کنند.

رفت و آمد یک فرد بی مسوولیت در معاونت برنامه ریزی و دسترسی به اسناد مالی مهم

رفت و آمد سوال برانگیز یک فرد غیر مسوول در معاونت برنامه ریزی و امکان دسترسی وی به اسناد مالی و حضور مداوم وی در جلسات مربوط به بودجه و .. نگرانی های فراوانی را برای بسیاری از مدیران و دلسوزان فراهم آورده است و سوالی مهم ایجاد کرده که چطور فردی که هیچ تعهد استخدامی و مسوولیتی ندارد در بسیاری از جلسات مهم حوزه برنامه ریزی و دفتر کاری معاون برنامه ریزی همچون یک کارمند رسمی حضور می یابد چه حضور مداوم یک فرد بدون مسوولیت بدون داشتن تجربه مرتبط  در دفتر مکعاونی که خود او نیز هیچ تجربه ای در زمینه معاونت استانداری ها ندارد می تواند بدون پاسخی روشن باشد

از سوی دیگر نیز معاون برنامه ریزی استانداری البر که بدون داشتن حتی یک روز تجربه در این زمینه تنها به دلیل داشتن رابطه دوستانه با استاندار پیشین البرز بر این منصب قرار گرفت ، بیش از ۸ ماه است که زمینه رفت و آمد یک فرد بی مسوولیت ، بی تجربه ، که هیچ رابطه استخدامی و قراردادی با هیچ نهاد و ارگانی ندارد و هیچ تجربه ای در زمینه فعالیت های مربوز به حوزه برنامه ریزی ندارد ، را در استانداری البرز فراهم آورده است به نحوی که این فرد(ب) بدون داشتن هیچ حکم و قرار دادی  توانایی دسترسی به برخی از اسناد مالی مهم و تفاهم نامه های مربوط به بودجه های سازمان ها و دستگاه ها را در اختیار دارد و در کلیه جلسات مهم و مربوط به بودجه بندی حضوری فعال اما سوال برانگیز دارد و بعضا به صورت خصوصی با برخی از مسوولان دستگاه ها جلساتی را در این زمینه بر گزار می کند .

این فرد که هیچ تجربه و فعالیت مرتبطی تا کنون نداشته و تا کنون هیچ قرارداد و حکم مبنی بر ورود و خروج به استانداری و معاونت برنامه ریزی استانداری البرز را ندارد همچنان در دفتر این معاون همچون یک کارمند رسمی حضور می یابد و به تمامی اسناد و مدارک و جلسات نیز بر اساس شنیده ها دسترسی دارد .

گفته می شود این فرد در تلاش است تا با هدایت بودجه های دولتی  بیشتر به سمت یکی از شهرداری های استان زمینه تحقق قرارداد و رابطه استخدامی خود را هموار سازد .

حضور این فرد بدون داشتن هیچ مسوولیتی در استانداری بویژه حوزه معاونت برنامه ریزی در بسیاری از جلسات کارشناسی و مهم و امکان دسترسی وی به اسناد مالی شایبهها و نگرانی های فراوانی را فراهم آورده است که می بایست مسوولان مربوطهع توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و استاندار جدید نیز در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد .انشاءالله

9 thoughts on “کم کاری در دو معاونت استانداری البرز/از رفت و آمد غیر قانونی یک فرد غیر مسوول به معاونت برنامه ریزی تا عدم باز پس گیری اموال دولتی از منصوبین غیر قانونی”
  1. خیلی از افراد هستند که بدون قرارداد در بسیاری از جلسات مهم استانداری شرکت می کنند بپرسید بهتون میگن بد نیست یه آمار از حراست استانداری بگیرید ببینید چند نفر وابسته همینطوری مثل کارمند رسمی میان و میرن!!!!

  2. سلام وتشکر از گزارش واقعی شما عزیز گرانمایه
    موضوع رفت وآمد فردخاص درمعاونت واستقراردراتاق مجاور معاون برنامه ریزی وامر ونهی بی ادبانه به کارمندان با سابقه وخدم وتلاش برای اتهام سازی کم کاری وافترائ علیه کسانی که از نیات واهداف آنها در استان با خبر هستند.
    البته مدیران و افراد دیگری هم در حوزه برنامه ریزی وبودجه هستند که به واسطه اقدامات آنها وارائه راهکار های مالی برای پرداخت حقوقهای چند میلیونی و…تیم قبلی مدیران استانداری قابل ملاحظه است. که اخیرا با یک ترفندی وبا غصب یک جایگاه ارزشی در استانداری به دنبال حفظ خودش است.وهمچنین دسترسی به اسناد محرمانه دولتی مهمتر از اسناد مالی است.
    لطزفا در مورد سازمان همیاری شهرداری ها ودهیاریهای استان نیز گزارشی تهیه بفرمایید .
    که دلال پروژه برد برد و مدیران مسئله دار بیرون رانده شده ازشهرستان شهریار که به واسطه دوستی با سریزدی پست گرفته اند در استان البرز چه می خواهند خط مقدم این افتضاح هنوز به دنبال اقداماتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *