• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تسطیح و پاکسازی اراضی در منطقه ۳ انجام شد

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:مدیر منظقه ۳ شهرداری کرج گفت: به منظور زیباسازی و حفظ محیط زیست اراضی بایر این منطقه از سوی عوامل خدمات شهری تسطیح و پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمدرضا سیفی  افزود: عملیات جمع آوری خاک و نخاله و هموار کردن زمین خالی و پاکسازی خیابانهای فلکه چهارم، بلوار شهدا خیابان فضای سبز و پارک تندرستی، کانال شرقی و غربی و همچنین جاده ملارد ، بلوار مارلیک انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین پاکسازی زمین بایر ۴۴ متری و پشت سی ان جی ، کانال سروناز و خیابان گلستان ۴ و خیایان داروگر و جمهوری ، گلستان ۳ و همچنین نخاله های خیابان اصلی فردیس ، پاسگاه ، آذر شرقی ،شیراز شرقی ، ۲۰ شرقی قدیم توسط لودر و کامیون انجام شده است .

این مسئول بیان کرد: زباله کوچه های فلکه چهارم توسط خودرو حمل زباله به میزان ۱۳۰ تن جمع آوری شد و تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهری، ناهنجاری هایی را بوجود آورده بود .

این مسئول گفت: در این راستا همچنین پاکسازی و جمع آوری بنرها و پوسترها از سطح منطقه انجام گرفت.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه آلودگی های بصری که در سطح شهر دیده می شود موجب آزردگی خاطر روحی و روانی شهروندان شده و رفع اینگونه نواقص باعث نشاط در شهروندان می شود، مقرر شده که طبق اصول شهرسازی و زیباسازی شهری برای از بین بردن این مشکلات تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *