• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید میدانی از طرح های عمرانی شهرداری کرج / پیشرفت طرح ها زیر ذره بین کمیسیون عمران قرار می گیرند

Byrotitr

ژوئن 7, 2014

روتیتر:کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اتخاذ رویکردی تازه در شورای چهارم، بازدید از طرح های نیمه تمام و بزرگ شهرداری را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در نخستین روز از هفته جاری، کمیسیون عمران، شهرسازی، سیما و منظر شهری شورای اسلامی شهر کرج بازدید از طرح های نیمه کاره و بزرگ شهری را با حضور اعضاء و اصحاب رسانه آغاز کرد.
در این بازدید میدانی روند اجرای طرح های زیرگذر شهدای دانش آموز و مهرویلا بررسی شد و میزان پیشرفت این طرح ها با توجه به تاخیرهای به وجود آمده مورد بازبینی قرار گرفت.

به گفته رئیس کمیسیون عمران، توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر کرج، بازدیدهای میدانی از روز جاری آغاز شده و هدف از این اقدام ایجاد اشراف و آگاهی بر طرح ها و نحوه اجرای آنهاست.
حجت الله غلامرضایی در این خصوص گفت: وجود معارضات و مشکلاتی در مسیر اجرای برخی طرح ها موجب تاخیر در اتمام و بهره برداری از آن می شود که با حضور مستمر و موثر اعضای شورا و بخصوص کمیسیون عمران، می توان زودتر به نتیجه دست یافت.

غلامرضایی تاکید کرد: با توجه به ماهیت شورای اسلامی شهر و کمیسیون عمران که وظیفه نظارت بر فعالیت های شهرداری به عنوان متولی اجرای طرح های عمرانی در شهر را به عهده دارد، این کمیسیون خود را موظف به بازدید میدانی از اقدامات و روند پیشرفت طرح ها می داند.
وی با بیان اینکه کمیسیون فوق به طور معمول هر ۱۵ روز یک بار تشکیل جلسه می دهد، اضافه کرد: در روزهایی که پرونده های کمیسیون به حد نصاب نرسد، بازدید از طرح ها را خواهیم داشت.

غلامرضایی این بازدیدها را با حضور اعضای این کمیسیون دانست و ادامه داد: تعداد قابل توجهی از طرح های بزرگ و نیمه تمام در شهر وجود دارد که تمامی اینها در فرصت های به وجود آمده به صورت حضوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون عمران، توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری شورای اسلامی شهر یادآور شد: در حال حاضر اولویت های شورا و شهرداری تقاطعات غیرهمسطح است که از این جمله تقاطع های بازدید شده، حصارک و شهدای ارتش در فردیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *