• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با صرف ۷۰۰ تن آسفالت/ عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در منطقه ۱۱ به اتمام رسید

Byrotitr

ژوئن 9, 2014

روتیتر :مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج از اتمام عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در خیابان های اطراف مسجد الکریم کلاک با صرف ۷۰۰ تن آسفالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،حسین عطایی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: با اتمام روکش آسفالت حدود نیمی از خیابانهای کلاک بالا، پروژه ترمیم و بازسازی معابر این محلات اطراف مسجد الکریم تکمیل شد.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به درخواستهای مکرر شهروندان کلاک بالا، برنامه جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی این محدوده در اولویت کاری قرار گرفت.
وی افزود: در مرحله اول این پروژه خیابانهای اطراف مسجد الکریم با مساحت تقریبی ۸ هزار متر مربع و بکارگیری تجهیزات لازم همچنین با صرف بیش از ۷۰۰ تن آسفالت بصورت روکش کامل مورد بازسازی قرار گرفت.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج با اشاره به اینکه با اتمام فاز اول این پروژه، نیمی از خیابانهای اصلی کلاک بالا و ۱۲ کوچه بطور کلی آسفالت شدند، عنوان کرد: بلافاصله در ادامه مرحله تکمیلی خیابانهای ضلع شرقی کلاک بالا تحت پوشش آسفالت قرار خواهند گرفت.
عطایی با اشاره به تعداد بالای خانوارهای محدوده کلاک بالا گفت: اجرای فاز اول پروژه جدول گذاری و آسفالت معابر موجب مهار سیلابها و هدایت آبهای سطحی و ایجاد دسترسی بهینه برای بیش از ۴۰۰ خانوار کلاک بالا شد.
این مسئول یادآور شد: علی رغم محدودیت اعتبارات، اقدامات عمرانی در سطح منطقه ۱۱ با جدیت و با برنامه زمانبندی پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *