• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عزیز اکبریان: اعضای شورای شهر کرج در انتخاب شهردار عاقلانه و بر اساس منافع شهر و مردم تصمیم بگیرند

Byrotitr

آگوست 28, 2013

تا کنون هیچ یک از اعضای شورای شهر نظر نمایندگان کرج در مجلس را در باره انتخاب شهردار کرج که امری مهم و تاثیر گذار بر آینده شهر و شهروندان است نپرسیده است.

روتیتر :عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب شهردار یکی از مهمترین تصمیمات شوراهای شهر از جمله شورای شهر کرج انتخاب شهردار است که اعضای شورای شهر کرج می بایست در  انتخاب شهردار کرج عاقلانه و بر اساس منافع شهر و شهروندان  تصمیم بگیرند.

به دنبال طرح برخی از شایعات مبنی بر تلاش برخی از اعضای کم تجربه شورای شهر برای تغییر نظر و تحت تاثیر قرار دادن نظر برخی دیگر به جهت ایجاد بی ثباتی در مدیریت شهری و انتخاب فردی بی تجربه به عنوان شهردار که سابقه ضعیفی در استانداری البرز و شورای شه ر دارد و عملکردش در آنجا اعتراض ها و نارضاتیتی های بسیاری را به دنبال داشته است شبکه خبری روتیتر به دنبال رسات ذاتی خود در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رد این خصوص به سراغ عزیز اکبریانت نماینده شهر کرج در مجلس شورای اسلامی رفت تا نظر وی را در رابطه با اینگونه عملکرد ها ی شورای چهارم کرج که هنوز رسمیت نیافته است جویا شود .

وی گرچه صراحتا هیچ نظری در رابطه با مهمترین تصمیم شورایه چهارم کرج نداد اما بر دو نکته مهم و حیاتی تاکید کرد : اول لزوم حفظ استقلال اکثریت اعضای شورای شهر کرج از القاعات واشتباهات تعدادی معدود و دیگری اتخاذ عاقلانه ترین و بهترین تصمیم در رابطه با انتخاب شهردار کرج و اعمال نظرات و منافع مردم و نخبگان در این مهم از سوی شورای شهر کرج بو.د.

وی در گفتگوی اختصاصی  با شبکه خبری روتیتر  با تاکید بر لزوم حفظ استقلال تمامی اعضای شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: گرچه اعضای شورای شهر در تصمیمات خود مستقل هستند اما آنها می بایست نظر مردم ، نخبگان و معتمدان  شهر را در تصمیمات خود لحاظ کنند. چرا که ما نمایندگان مردم در مجلس نیز درتصمیمات و اقدامات خود علاوه بر در نظر گرفتن منافع و مصالح مردم و شهر و شهروندان ، نظر نخبگان و  آگاهان را نیز جویا می شویم تا بهترین تصمیم را بگیریم . تا بتوانند بهترین و مناسب ترین تصمیم را تخاذ کنند.

وی در این رابطه گفت در دوره گذشته شورای یکی از شهر ها قصد انتخاب یک فردی را به عنوان شهردار داشت و از ما نظر خواستند و ما نیز توصیه کردیم که اگر شهردار نشود بهتر است اما آن شورا توصیه ما را گوش نداد و ما نیز به نظر آنها احترام گذاشتیم اما یک سال بعد پشیمان شدند و برای رهایی از آن شهردار از ما راهکار می خواستند که آن وقت خیلی دیر شده بود.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ استقلال نظر اعضای شورای شهر در پاسخ به این سوال که اعضای شورای شهر در قبال برخی از القاعات و نظرات اشتباه برخی دیگر از اعضا که تجربه و تخصص کمتری دارند چه باید بکنند و چه روشی را اتخاز کنند ، تصریح کرد : اعضای شورای شهر می بایست با استفاده از تجارب و استقلال رای خود فقط نظرات و منافع عموم مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از القاعات برخی از کم تجربه با اتکا به عقل و فهم خود آینده شهر ترا بسازند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه نظر شما در رابطه با انتخاب شهردار چیست ، تاکید کرد: تا کنون هیچ یک از اعضای شورای شهر کرج در رابطه با انتخاب شهردار کرج هیچ نظری از ما به عنوان نمایندگان کرج نپرسیده اند و بر همین اساس ما فعلا سکوت می کنیم تا از ما نظرمان را بخواهند .

عزیز اکبریان ادامه داد : زمانی که اعضای ش.ورای شهر از ما نظر بخواهند بی تردید ما نیز بر اساس منافع مردم و با حفظ استقلال رای اعضای شورای شهر و فقط در جهت مشورت و اتخاذ بهترین تصمیم نظر خود را در باره این تصمیم مهم ارایه خواهیم داد ولی تا کنون هیچ کس با ما مشورتی نکرده است .

نماینده شهر کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب شهردار یکی از مهمترین تصمیمات شوراهای شهر به مشار می رود با دیگر تاکید کرد : که اعضای محرتم شورای شهر کرج نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر برخی القاعات تعداد معدودی از اعضا قرار گیرند و  بر اساس نظر و منافع مردم بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا انشاءالله خروجی تصمیمات شورای شهر  کرج بهترین و پر فایده ترین باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *